Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Mutta kuva on vuoden takaa ja tilanteesta löytyy monta kuvaa eri kuvakulmista.
Kandee välillä ihan "puolesta riippumatta" vetää välillä reverse kuva haulla näitä kuvia...
Aha. Muuttaako se silti tuota kuvan ja tekstin sanomaa mitenkään? Eikös se ole tämän päivän tapahtumiin ihan ajankohtainen?

Aha. Muuttaako se silti tuota kuvan ja tekstin sanomaa mitenkään? Eikös se ole tämän päivän tapahtumiin ihan ajankohtainen?
Yhtään ottamatta kantaa sanomaan täällä on pidetty yleisesti paheksutavana median tapaa "myydä" uutisia otsikoilla tai kuvilla.
Niin on mielestäni outoa, että nyt siis random twitter tilin uskottavuus ei kärsisi samoista tempuista?

Mutta kuva on vuoden takaa ja tilanteesta löytyy monta kuvaa eri kuvakulmista.
Kandee välillä ihan "puolesta riippumatta" vetää välillä reverse kuva haulla näitä kuvia...
Aijaa... tuoreissa videoissa hakataan porukkaa ilman mitään syytä. Maassaolevia potkitaan päähän...

"tota hei kannattais kattoo useista kuvakulmist kato kun öhöhöh"

Miten nämä saastat ovat aina kaiken korruption ja roskan puolella? Miten voikaan olla...

Vittu mitä pettureita nuo poliisit ovat tuolla australiassa. Aivan uskomatonta.

To protect and serve

Mutta ketä palvellen... ei ainakaan kansaa.
Eikös se nyt poliisin tehtävä ole valvoa että lakia noudatetaan 🤔 Jos mielenosoitus ei ole luvallinen/laillinen eikä jengi lähe käskytyksellä menemään, niin mitä pitäisi tehdä? Jos tilanne on kuvaamani kaltainen niin olen enempi pamppua ja kyynelkaasua tyyppinen mies kuin "noo rikkokaat nyt tällä kertaa lakia jos se on heille tärkeetä" tyyppinen.

En tosin ole edelleenkään perehtynyt mitä siellä tapahtuu, arvailen vain. Ja jos Roopeli kysyt miksi arvailen, niin siksi ettet ole selittänyt 😁

Eikös se nyt poliisin tehtävä ole valvoa että lakia noudatetaan 🤔 Jos mielenosoitus ei ole luvallinen/laillinen eikä jengi lähe käskytyksellä menemään, niin mitä pitäisi tehdä? Jos tilanne on kuvaamani kaltainen niin olen enempi pamppua ja kyynelkaasua tyyppinen mies kuin "noo rikkokaat nyt tällä kertaa lakia jos se on heille tärkeetä" tyyppinen.

En tosin ole edelleenkään perehtynyt mitä siellä tapahtuu, arvailen vain. Ja jos Roopeli kysyt miksi arvailen, niin siksi ettet ole selittänyt 😁
Kyllä mä tiesinkin että covid fanbase runkkaa tälle aussien dystopialle. Se oli selkeää jo muiden juttujenkin puolesta.

Covid fanbase tottakai kannattaa väkivaltakoneistoa joka alistaa kansaa ja kirjaimellisesti hakkaa maahan, koska ei noudateta järjettömiä asioita liittyen tähän covidiin.
Sekä kaiva se pääsi perseestä mitä ausseissa tapahtuu.

Jos tänne postattuihin videoihin on uskominen edes osittain niin aika härskiä toimintaa sielläpäin. Esim aiemmin tänään toi stomppausvideo. Äijä oli jo kiinni ja poliisisetä polkaisee päätä asfalttiin ihan huolella. Ei varmaan ihan ookoo vaikka tilanne oli mikä tahansa?

E: TLDR; Vaikka tehtävä on mikä on niin joku roti suoritustapaan.

Jos tänne postattuihin videoihin on uskominen edes osittain niin aika härskiä toimintaa sielläpäin. Esim aiemmin tänään toi stomppausvideo. Äijä oli jo kiinni ja poliisisetä polkaisee päätä asfalttiin ihan huolella. Ei varmaan ihan ookoo vaikka tilanne oli mikä tahansa?
Siitäkin videosta pitäisi joutua tekijä vankilaan tapon yrityksestä. Tuo tapahtui vieläpä jossain metrossa missä kaveri maassa ja ainakin 4 poliisia ympärillä ja 5 tulee jostain vetää kaverin kallon varmaan halki maahan.
Taisi saada vain ylennyksen keskitysleirien johtajaksi...

Siitäkin videosta pitäisi joutua tekijä vankilaan tapon yrityksestä. Tuo tapahtui vieläpä jossain metrossa missä kaveri maassa ja ainakin 4 poliisia ympärillä ja 5 tulee jostain vetää kaverin kallon varmaan halki maahan.
Taisi saada vain ylennyksen keskitysleirien johtajaksi...
Mä ite teen jonkin verran sellasta järjestyksen valvontaa ja siinä on sitten maski naamalla niin jotenkin sitä muuttuu vähän konemaiseksi kun itse ja muut on naamattomia.Tuo näyttää tosi hullulta mutta mä taidan ymmärtää sen mekanismin miten tohon on menty.Toivottavasti kaikki jotka ylittävät valtuutensa joutuvat siitä vastuuseen.

E: TLDR; Vaikka tehtävä on mikä on niin joku roti suoritustapaan.
En siis edelleenkään noita videoita ole katsonut, mutta kuvauksesi perusteella olen asiasta samaa mieltä.

Back
Ylös Bottom