Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt ois nainen kiikarissa joka vetää tiukalla ruokavaliolla, ei tuu ainakaan sitä jalliteltua ruualla kun mieluummin järsii kukkakaalia kotona.Ei. Mä olen syönyt ennätysmäärän kebabbia, pitsaa ja rasvamättöä tänä aikana.
Ihan heterona voisi sanoa että ei varmaan ainakaan kehosta ole naisen saanti kiinni.
Mulla on niin sympatiat noiden kissanaisten puolella, viimeinen oli kanssa hupaisa kun oli kussut mun housuille ja leikkinyt käytetyllä kortsulla joka löytyi ties mistä. Ei muuten haittaisi mutta lapsia talossa...
Ei ne siitä traumatisoidu, oma tytär juoksi viikko takaperin piiskan ja köysinipun kanssa kun oli löytänyt keinon päästä yöpöydän laatikolle.Mulla on niin sympatiat noiden kissanaisten puolella, viimeinen oli kanssa hupaisa kun oli kussut mun housuille ja leikkinyt käytetyllä kortsulla joka löytyi ties mistä. Ei muuten haittaisi mutta lapsia talossa...
Tilasin itselle vähän aikaa sitten lukittavan metallisen kaapin, sinne saa viinojen ja rahojen sun muiden lisäksi noi aikuisten lelut talteen.Ei ne siitä traumatisoidu, oma tytär juoksi viikko takaperin piiskan ja köysinipun kanssa kun oli löytänyt keinon päästä yöpöydän laatikolle.
Koirat saattaa syödä kortsun, ja ei olisi kiva jännittää tukeeko suolitukos. Oma koira ei ole syönyt, mutta oli nuolemassa kortsua. Sen jälkeen ei ole jäänyt lattialle. Hyi yök. Koiran näkökulmasta varmaan ihan siivoamista. Kissan näkökulma oli erilainen.Mulla on niin sympatiat noiden kissanaisten puolella, viimeinen oli kanssa hupaisa kun oli kussut mun housuille ja leikkinyt käytetyllä kortsulla joka löytyi ties mistä. Ei muuten haittaisi mutta lapsia talossa...
Miksipä traumatisoituis, kivoja lelujahan ne on lapsenkin silmiin. Selitysten kans kannattaa tosin käyttää joskus vähän luovaa hulluutta, kun kaikki kantautuu kuitenkin päiväkotiin/kouluun.Ei ne siitä traumatisoidu
Saletisti natsaa.irtooko?