Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaahas taas
D1B650AD-A9CA-4B37-894A-CDFFB3E44651.webp

Mulla on hiekkaa taas!
Ai että aikuista ihmistä lapsettaa, mutta toisaalta nää on niitä juttuja mistä lapsena haaveili että saisi leikkiä kaivurilla ja hiekalla :X3:

Tällä hetkellä istun kirjanpitopalaverissa ja toivon, että olisi takaisin lapsuudessa rakentelemassa hiekkalinnaa. Ja räjäyttelemässä sitä papateilla.

On kyllä hirveän näköinen kötöstys. Aika helmi ilmoitus muutenkin.

"
-Paino ylittää reilusti trailerin sallitun kokonaispainon 3500 kg, eikä sitä saa vetää henkilöautolla
-lumikuormia, heilumista liikkuessa tai talon nostamista jalaksista ei ole laskettu rakenteessa, koska kyseessä on mallitalo
-kastuessa paino kasvaa-tulisijan kanssa paloarka rakennus
"

Äsken kaupassa edessäni oleva nainen laittoi kaksi kurkkua vaakalle ja tulosti kaksi hintalappua, molemmille omansa. Pikkasen hämmästyin en sanonu mitään, jos tolleen ostaa kaikki punnittavat tuotteet ni tulee melko kalliiksi.

Onko tuossa kellon yläpuolella olevassa kuvassa @gonzaless ?
Saatanan vittuilijat! Homot!

Siperiassa olivat äärimmäisen iloisia Leninin ylösnoususta. Sain sillä frendejä paikallisista. Toki mulla vahva luottamus, että olen aina oikeassa, mutta en muuten koe itseäni leniniläiseks. Tästä päätellen luulen että ulkonäköä meinasivat. Ei kyllä muuta samaa ole kuin kalju ja risuparta minkä kasvatin aina reissun päällä. Ei edes habitus vastannut "esikuvaa".

Noh näillä mennään.

Lenin+was+bald+asf+for+starters+secondly+_cf6788119744c55303e288154c33e238.jpg

Sihteerit tosin tituleerasivat joksikin Rasputiniksi. En tiedä mistä tämä.

-Paino ylittää reilusti trailerin sallitun kokonaispainon 3500 kg, eikä sitä saa vetää henkilöautolla
-lumikuormia, heilumista liikkuessa tai talon nostamista jalaksista ei ole laskettu rakenteessa, koska kyseessä on mallitalo
-kastuessa paino kasvaa-tulisijan kanssa paloarka rakennus

sennon insinööri tehny

ei tainnut epsanjan matka toteutu, kun kerran on myynnissä

onko kukaan kunti piipahtanut raadio rok risteilyllä?

kannattaako etes harkita, kustannukset ilman syömiä ja juomia noin 470e

Olen, monen monta vuotta sitten. Tosin, meni vähän reissu erilailla kuin ajatellut.

Kaverin kanssa kannella idea ennen yhtäkään nähtyä esitystä, että perskele, lähdetään tallinnan yössä piipahtaan.

Siellä hyvin hauskaa, mutta eihän sinne laivaan enää takas päässyt ennen jotain aamu kasia tai ysiä. Joten takas yöhön ja yökerhossa kello kuuteen saakka, siitä hesssburger ja terminaalissa nuokkumista vielä muutama tunti.

Amaranthella tais olla kakkospäivänä joku päiväkeikka, mutta se nyt ei oikein enää lähtenyt, kun koko yön itse kukkunut kessss kustassa.

Olin pari kertaa.

- esiintymislava niin pieni, että turha toivo nähdä bändiä
- paska akustiikka, ei niitä kuulekkaan muuten kuin menemällä viereisen seinän taakse
- joka välissä Jone Nikula astui varpaille
- aamun standup ihan legendaarista kun kaikki ihan kaasussa ja osalta vaatteet hukassa, esiintyjillä ei vaikeuksia keksiä heittoja

On kyllä hinta "hieman" pompannut vuosien varrella.
Joskus n. 10v sitten viimeksi kävin, meinasin paskoa housuun jo alkuillasta kun vatsassa pyörähti oikeen huolella kesken Stam1nan keikan, hirveetä juoksua suorin jaloin pakaroita puristaen vessaan jossa yksi koppi vapaana ja siellä paskaa piripintaan pöntössä. Housut alas ja jonnekin sinnepäin helvetinmoiset räjähdysripulit. Heräsin 40 asteen kuumeessa alasti hytin lattialta aamulla ja mikään ei pysynyt sisällä, kotimatka oli mielenkiintoinen kun olin julkisilla liikenteessä ja taksijono oli niin pitkä ettei pystynyt jäämään jonoon.
Kotona odotti koko muu perhe rajussa vatsataudissa, oli siis kytenyt meikäläisessä jo ennen reissua tuo tauti.
En oo sen jälkeen käyny.

Back
Ylös Bottom