Deleted member 43228
Hyvä, terv tul!Tulin pyörällä
Piti avata vielä kansi ja tsekata mikä etäisyys.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä, terv tul!Tulin pyörällä
Mulla on vielä edistyneempi versio, tässä ei tarvita enää edes sitä reenin välttelyä kun se on sivuutettu kokonaan mielestäkin.Uusi mullistava Big Stomach -ohjelma, kehittyneille treenin välttelijöille.
Hiki tulee vain syödessä ja painajaisia katsellessa ja maha senkun kasvaa!
Nyt vain 99,-.
13 h täyteen tähän aikaan... Kuinka myöhään teillä aletaan hommiin?Tulihan se työpäivä päätökseen, huh. Kun on tottunut tekemään 4h päivää niin tämmönen 13h tuntuu melko hapokkaalta.
Parempi olla hiljaa vaan, thl tulee sulkemaan pah-yhdisteiden määrän takia ja virheet hyökkää ympäristöpäästöjen takia kimppuun.On tuo hilifarmi melkoinen työmaa. Tuntuu että TJJ postannut kuukausikaupalla kaikenlaista viikottain hilifarmilta. Jotain maataloustukea voisi ehkä hakea?![]()
Joo - tää on sitten se viimeinen huipentuma: Don't Train - No Pain -ohjelma, tämä sisältää henkistä tukea treenamattomuudelle ja ruokavalion. Nyt vain 299,-.Mulla on vielä edistyneempi versio, tässä ei tarvita enää edes sitä reenin välttelyä kun se on sivuutettu kokonaan mielestäkin.
Tuntuu kyllä nykyään omassa kropassa less train more pain.Joo - tää on sitten se viimeinen huipentuma: Don't Train - No Pain -ohjelma, tämä sisältää henkistä tukea treenamattomuudelle ja ruokavalion. Nyt vain 299,-.
Itestä huomaa treenamattomuuden, vähänkin enempi kun joutuu jotain fyysistä tekemään on ihan paskana.Tuntuu kyllä nykyään omassa kropassa less train more pain.
Jos ei liikkuis yhtään niin lonkat ainakin ruostuisi jumiin ensimmäisenä.
Itse taas huomaan sen niin että paikallaan ollessa, varsinkin sohvalla epäergonomisesti röhnöttäessä alkaa jokin paikka jumimaan.Itestä huomaa treenamattomuuden, vähänkin enempi kun joutuu jotain fyysistä tekemään on ihan paskana.
On sekin, mulla käy sohvan paikallaan pitäminen alaselkään.Itse taas huomaan sen niin että paikallaan ollessa, varsinkin sohvalla epäergonomisesti röhnöttäessä alkaa jokin paikka jumimaan.
Lisähintaan saa kehonhuoltoa.Tuntuu kyllä nykyään omassa kropassa less train more pain.
Jos ei liikkuis yhtään niin lonkat ainakin ruostuisi jumiin ensimmäisenä.
Tämä ohjelma saattaa olla oikea juuri Teille.Aina sattuu, salin jälkeen enemmän.