Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No niin. Ja mikäpä minä olen mitään kenellekään sanomaan tai neuvomaan. Mutta kuitenkin.
Jos joku nuori mies lukee tätä ja miettii, kumpi olisi parempi kieli osata, jos tahtoo naisten kanssa rassautua, niin vastaus on: Portugali. Onneksi minulla tämä korkea ikä jo vähän suojelee karkeimmilta ylilyönneiltä, lähempänä neljääkymmentä kuitenkin ollaan. Meinaan, rajut kyydit lähtee tummien naisten lantiosta.

Ei nyt aamulla ehdi koko videota katsoa, mutta parin minuutin arvion perusteella.

5fe7d186138cfebc3b4b34f9473a1cd6_w200.gif

e: pitäs kyllä koittaa tehdä itse pekonia

Viimeksi muokattu:
eikö kurkkusalaatti muka ole perus elintarvike hampurilaisen välissä?

Minä tosin, kun teen eli lämmitän hampurilaisen, en laita väliin mitään muuta ku ketsuppia ja sinappia, se piisaa ravitsevan ateriaan luomiseen

Kylläpäs eilinen treenailu aiheuttaa kiputiloja.

Paistettu muna + kurkkusalaatti = herkkua

SInappikurkkusalaatti on kai ihan hyvää. Tai ainakin sitä tuli nuorempana vedettyä eri sapuskojen kyljessä.

Menis kai se burgerinkin väliin, mutta yleensä vaan juusto, sipuli ja soosit pihvin kylkeen.

Edit. Eilen oli ihan kamala krapula aamulla.
Illalla piti kuitenkin käydä yhdillä. Senverran näkyi liikennettä, että yhdellä naisella oli lantiomallin farkkushortsit joissa niin lyhyet lahkeet, että pakarat ponkaisivat näkyville, kun housuntapaisten vyötärö tuppasi noisemaan ylöspäin.
Sä oot nyt puhunut niin paljon niistä naisista, ilman todisteita, että nyt niitä kuvia tai apinalle bannia ja jokin jumalallinen vitsaus perään. Heinäsirkkoja tai hirvikärpäsiä vaikka.

Kerran jutustelin erään reissumiehen kanssa ja hän vakuutti, että kaikkialla maailmassa pärjää pelkällä suomenkielellä, kunhan osaa rakkauden kielen ja jalkapallon säännöt.
Entinen anoppi huiteli pitkin maailmaa kaksoissiskonsa kanssa pelkällä keskisuomen ja savon sekoituksella ihan menestyksekkäästi. Jalkapallosta ei ymmärtänyt mitään ja tuota rakkauden kieltäkin vähän epäilen...

Ei ole. Saksa on.

olenko onnekas, kun osaan saksaa paremmin kun esimerkiksi ruotsia?

muistelisin, että arvosanojen puolesta saksa saattoi olla koulupoikana vahvin kieleni, ehkä äidinkieli kuitenkin oli himpunverran korkeampi? saksa kuitennii selvästi etellä enklantiakin

Kurkkusalaattia?

Tulee jotenkin mieleen Anthony Bourdain Suomessa kun menee sinne snagarille.. Lihapiirakalla mennään, mutta sitten Anthonylle sanotaan lihapiirakkaa saa myös jonain muuna versiona, olisi turkkilaista ja riistaa ja jotain. Melkeen samaan syssyyn kysytään että kaikilla mausteillako oliko jotenkin with everything? Ja A sitten ajattelee että saa lihaa, turkkilaista lihaa ja riistaa sinne piirakkaan kaikkea kun ottaa kaikilla mömmöillä reilusti vaan. No Anthony saa sen peruspiirakan uimassa ketsupissa, sinapissa, kurkkusalaatissa, jossain ananasmömmössä ym. Toteaa hyi helv "prison food".

Back
Ylös Bottom