Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Vähentää 63%. Uusin norjalainen tutkimus.
Jos rokote sattuisi vähentämään lasten infektiota(hetkellisesti), niin sitä suuremmalla syyllä terveiden lasten rokottaminen olisi entistä vastuuttomampaa. Lasten tulee saada mahdollisimman pian luontainen infektio ja sen myötä paras immuniteetti. Ja jokaiseen tulevaan varianttiin luontainen boosteri. Näin saadaan terveet lapset myös pysymään terveinä.

Jos rokote sattuisi vähentämään lasten infektiota(hetkellisesti), niin sitä suuremmalla syyllä terveiden lasten rokottaminen olisi entistä vastuuttomampaa. Lasten tulee saada mahdollisimman pian luontainen infektio ja sen myötä paras immuniteetti. Ja jokaiseen tulevaan varianttiin luontainen boosteri. Näin saadaan terveet lapset myös pysymään terveinä.
Mun mielestä Lasten pitäis pyrkiä välttämään infektio kuten muidenkin. Tehdä se mitä yksilö pystyy ilman liiallista vaikutusta yhteiskuntaan.

Lapsilla ei ole mitään muuta ku hävittävää tämän rokotteen kanssa ja se on FAKTA

Olikohan tämä ihan vakavissaankin kirjoitettu? Eli mukuloita tieten tahtoen sairastuttamaan, jotta ne pysyisivät terveinä..? 😁

Vaikka rokottamaton kuolisi 11000 kertaa todennäköisemmin, niin se ei poista sitä tosiasiaa että kokonaiskuolleisuus on 0,05% luokkaa.
Tää perustuu ionnidiksen estimeittiin. Mä en oo ihan varma ionnidiksestä näinä päivinä. Erittäin arvostettu tiedemies oli ainakin vielä 10vuotta sitten.

Se on mm. rokotteiden kanssa pudonnu tolle tasolla. 2020vuoden se oli aika paljon korkeempi- ei korkea, mutta korkeampi kuin 0.05%luokkaa.

Viimeksi muokattu:
Tuli tästä mieleen, että ilmeisesti Ruotsin päiväkodeissa ei olla käytetty maskeja henkilökunnan puolesta missään vaiheessa. Lapsien kehitykselle tärkeää nähdä hoitajien kasvot.
Ja tästä tuli mieleen, että aikapaljon näkee lapsia liimaantuneena tabletin tai kännykän ruutuun... Siinä sitä vastustuskykyä vasta kasvatetaankin?

Toimiihan se, mutta onko tarpeen?

Minun ikäryhmä:
40-49

Tartunnat:
19158

Kuolleet:
16

Todennäköisyys kuolla koronaan:
0,0835%
(40-49v Suomessa)

Suurin osa kuolleista varmasti rokottamattomia, koska aika vähän aikaa rokotettu 40-49 vuotiaita ja tuossa kuolleet koko ajalta.

Eli jos rokottamattomilla on todennäköisyys kuolla koronaan 0,0835%, voisin kahdella rokotteella pienentää mahdollisuutta kuolla siihen 0,0076%.

30-39 vuotiailla

Ilman rokotetta: 0,037%
2-rokotetta: 0,003%

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toimiihan se, mutta onko tarpeen?

Minun ikäryhmä:
40-49

Tartunnat:
19158

Kuolleet:
16

Todennäköisyys kuolla koronaan:
0,0835%
(40-49v Suomessa)

Suurin osa kuolleista varmasti rokottamattomia, koska aika vähän aikaa rokotettu 40-49 vuotiaita ja tuossa kuolleet koko ajalta.

Eli jos rokottamattomilla on todennäköisyys kuolla koronaan 0,0835%, voisin kahdella rokotteella pienentää mahdollisuutta kuolla siihen 0,0076%.

30-39 vuotiailla

Ilman rokotetta: 0,037%
2-rokotetta: 0,003%
Tuossa ei ole mitään sen piikin haitoista joita olen ihmisissä nähnyt.

Tuossa ei ole mitään sen piikin haitoista joita olen ihmisissä nähnyt.

Vastaus oli Jackin kysymykseen.

Jossa ei haluttu ottaa kantaa siihen onko rokotteesta mahdollisesti haittoja.

Hän halusi tähdentää sitä, että rokote toimii hänen mielestä, koska rokote pienentää todennäköisyyttä kuolla koronaviruksen aiheuttamaan tautiin. Tilastojen valossa asia niin on, joten Jackin mielestä rokote toimii.

Back
Ylös Bottom