nollaSOri, joo siis suomessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nollaSOri, joo siis suomessa.
Tää oli tätä kun pistetään koronalle kaikki mitä pystyy vaikka olisi kuolemassa muuhun sairauteen muutenkin.Joka tapauksessa. Vastaus: 8.
katso liitettä 234234
| Kuukausi | Kuolleita yhteensä | Korona tilaston peruskuolemansyy | Korona myötävaikuttava kuolemansyy | Kuolintodistus puuttuu Tilastokeskuksesta |
|---|---|---|---|---|
| tammikuu | 4 685 | 0 | 0 | 83 |
| helmikuu | 4 520 | 0 | 0 | 74 |
| maaliskuu | 4 885 | 21 | 0 | 68 |
| huhtikuu | 4 870 | 197 | 22 | 95 |
| toukokuu | 4 620 | 86 | 23 | 69 |
| kesäkuu | 4 353 | 9 | 2 | 83 |
| heinäkuu | 4 333 | 2 | 0 | 151 |
| elokuu | 4 367 | 5 | 1 | 174 |
| syyskuu | 4 502 | 9 | 2 | 312 |
| lokakuu | 4 663 | 14 | 0 | 278 |
| marraskuu | 4 609 | 50 | 5 | 354 |
| joulukuu | 5 063 | 141 | 13 | 616 |
| yhteensä | 55 470 | 534 | 68 | 2 357 |
Joka tapauksessa. Vastaus: 8.
katso liitettä 234234
Aika vähän Suomessa sitten ollaan muuten kuolemassa mihinkään muuhun sairauteen, jos he kaikki on merkattu koronaksi ja silti saatu vaan 8 kuollutta saldoksi.Tää oli tätä kun pistetään koronalle kaikki mitä pystyy vaikka olisi kuolemassa muuhun sairauteen muutenkin.
Eipä yhtä läheistäkään aikoinaan laitettu millekään flunssalle kun kuoli syöpään vaikka lopussa olikin ns. kipeä ja kuumeessa jne.
Zerottajat levittää disinformaatiota jossa kerrotaan että joka toinen päivä kupsahtaa yksi alle 50v karunaan:Joka tapauksessa. Vastaus: 8.
katso liitettä 234234
Mikä ottaa koville? Tuo lapsellisuus, jolla ensin vähätellään tautia; sitten kun Marko sairastuu, niin suurennellaan taudin vakavuutta, kun on ensin nähty valtavasti vaivaa uskotellen itselleen, että se on vaan kausiflunssaa. Marko tietää itse aivan vitun hyvin, että oli onnekas, kun sairastaa taudin lievää muotoa. Se, että se lieväkin muoto on enemmän kuin voi lapsen aivoilla käsittää, se on se ongelma, minkä vuoksi yritin kuvailla, että on toki paljon pahempaakin olemassa. Niinhän ei tietenkään saisi tehdä, traumahan siitä tulee, kun sorkkii toisen uskonkappaleita..Mikähän sulla ottaa tässä noin koville?
Voitko avata sitten mikä kova kriisi on ollut sun elämässä, jotta voimme kruunata sinusta virallisen kriisikuninkaan? Sellaisen, jolla on varaa kertoa, millaista on todellinen kärsimys.
Yleensä tosin ihmisiltä, joilla ovat kokeneet elämässa kovia ja ovat käsitelleet ne, löytyy sympatiaa muita kohtaan.
Kovemman kautta on vaikkapa kovemman kuin suurin osa. Ei tässä ole kuitenkaan mitään täysin oikeaa vastausta. Voit rauhassa ajatella, että Marko ei mene kovemman kautta. Anna myös muille vapaus olla sitä mieltä, että menee.
Kovimman kauttahan on eri asia kuin kovemman, kuten sulle tuossa yritettiin aikaisemmin kertoa. Myöskään kovemman-sana eri liitännäisineen ei tarvitse olla ainoa taudin vakavuutta kuvaava esitysmuoto.
Marko tietää itse aivan vitun hyvin, että oli onnekas, kun sairastaa taudin lievää muotoa.
No mutta Mr Roboz, mikä se miestä noin henkisesti pyryttää, musta tuntuu että susta tuntuu, äläkä Sudelle räyhää, minä sen menin sanomaan että Makella sairastelu menee kovemman kautta kun noin pitkään sairaalassakin joutuu olemaan , toivota sinäkin Roboz Makelle paranemisia ja kaikkea hyvää sullekin, pidä vaikka pizzapäivä, quatro tuplajuustolla!!!!Mikä ottaa koville? Tuo lapsellisuus, jolla ensin vähätellään tautia; sitten kun Marko sairastuu, niin suurennellaan taudin vakavuutta, kun on ensin nähty valtavasti vaivaa uskotellen itselleen, että se on vaan kausiflunssaa. Marko tietää itse aivan vitun hyvin, että oli onnekas, kun sairastaa taudin lievää muotoa. Se, että se lieväkin muoto on enemmän kuin voi lapsen aivoilla käsittää, se on se ongelma, minkä vuoksi yritin kuvailla, että on toki paljon pahempaakin olemassa. Niinhän ei tietenkään saisi tehdä, traumahan siitä tulee, kun sorkkii toisen uskonkappaleita..![]()
Mistäköhän sain lukeman 43kpl 40-50 vuotiaissa koko pandemiaa ajalta kun muutama viikko sitten kaivoin lukemaa. Mielestäni katoin THL:n sivuilta. Mutta hyvä uutinenhan tämä on. Nyt on vielä vähemmän syytä ottaa rokotetta.Joka tapauksessa. Vastaus: 8.
katso liitettä 234234
Aivan. Ja jos sallit, niin kerron miksi: Siksi, että lauma idiootteja pyrkii päättämään mikä on minulle hyväksi, että minun tulisi luottaa heidän käsitykseensä terveydestä, sairauden tarttuvuudesta, sairauden vakavuudesta, vaikka nämä idiootit eivät edes tiedä, mistä puhuvat. Minun tulisi luottaa näiden henkilöiden käsitykseen hygieniasta, siihen samaan, minkä vuoksi salin vessan seinät ovat kusessa, ja paskarantuja näkee jopa vessan kannessa. He eivät osaa edes kusta kastelematta vessan seiniä, mutta tietävät tartuntataudeista kaiken, rokotteista vielä enemmän ja varsinkin sen, ettei he voi ketään tartuttaa. Minun tulisi kroonisesti keukosairaana luottaa näiden henkilöiden arvostelukykyyn, jotta voisin käydä salilla, mitä toki haluaisinkin tehdä, mutta en henkeni hinnalla. Ymmärsitkö?Robozilla ilmeisesti on ollu vähän huonoja päiviä lähiaikoina, jos adjektiivin kova eri taivutusmuodot ja käyttö eri asia yhteyksessi on hänen mielestään väärin ja räjäyttää tajunnan ja koko maailma räjähtään niin taitaa psyykkeen puolellakin olla kovemman kautta tilanne päällä. Ps. kovimman kautta on sit se kun laitetaan nimilappu varpaaseen.
Varmaan 2020+2021 luku. Toi luku oli 2020 vuosi.Mistäköhän sain lukeman 43kpl 40-50 vuotiaissa koko pandemiaa ajalta kun muutama viikko sitten kaivoin lukemaa. Mielestäni katoin THL:n sivuilta. Mutta hyvä uutinenhan tämä on. Nyt on vielä vähemmän syytä ottaa rokotetta.
Aivan. Ja jos sallit, niin kerron miksi: Siksi, että lauma idiootteja pyrkii päättämään mikä on minulle hyväksi, että minun tulisi luottaa heidän käsitykseensä terveydestä, sairauden tarttuvuudesta, sairauden vakavuudesta, vaikka nämä idiootit eivät edes tiedä, mistä puhuvat. Minun tulisi luottaa näiden henkilöiden käsitykseen hygieniasta, siihen samaan, minkä vuoksi salin vessan seinät ovat kusessa, ja paskarantuja näkee jopa vessan kannessa. He eivät osaa edes kusta kastelematta vessan seiniä, mutta tietävät tartuntataudeista kaiken, rokotteista vielä enemmän ja varsinkin sen, ettei he voi ketään tartuttaa. Minun tulisi kroonisesti keukosairaana luottaa näiden henkilöiden arvostelukykyyn, jotta voisin käydä salilla, mitä toki haluaisin....
No perkele jos tuolla kirjoituksella ei selvene niin on jo lukijassa vika. Luota ehdottomasti vain ja ainoastaan itseesi. Lisäksi kannattaa muistaa vanha viisaus; Kun väittelet idiootin kanssa pidä huoli että vastapuoli ei ajattele samalla tavalla..Aivan. Ja jos sallit, niin kerron miksi: Siksi, että lauma idiootteja pyrkii päättämään mikä on minulle hyväksi, että minun tulisi luottaa heidän käsitykseensä terveydestä, sairauden tarttuvuudesta, sairauden vakavuudesta, vaikka nämä idiootit eivät edes tiedä, mistä puhuvat. Minun tulisi luottaa näiden henkilöiden käsitykseen hygieniasta, siihen samaan, minkä vuoksi salin vessan seinät ovat kusessa, ja paskarantuja näkee jopa vessan kannessa. He eivät osaa edes kusta kastelematta vessan seiniä, mutta tietävät tartuntataudeista kaiken, rokotteista vielä enemmän ja varsinkin sen, ettei he voi ketään tartuttaa. Minun tulisi kroonisesti keukosairaana luottaa näiden henkilöiden arvostelukykyyn, jotta voisin käydä salilla, mitä toki haluaisinkin tehdä, mutta en henkeni hinnalla. Ymmärsitkö?
Zerottajat levittää disinformaatiota jossa kerrotaan että joka toinen päivä kupsahtaa yksi alle 50v karunaan:
View: https://mobile.twitter.com/MinnaHaavisto/status/1436577936254066690