Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun salomonin lesti ei sovi tähän räpylään. Yhdet hyvät Sievin gore maiharit oli pitkään mopokenkinä, mutta ne astuttiin puhki.
Onko Ammattilaisella mielipidettä paljasjalkakenkiin? Mun jalka ei oikein istu mihinkään lestiin, niin ajattelin kokeilla 🤔 niitäkin saa jo ihan kengän näköisinä.

Helsingissä näkyi kaikenlaisia hiippareita ja hippuleita.

Paras oli rennosti pukeutunut rastatyyppi, joka kuljetti jonkunlaista musiikkisoitinta kangaskassissa: reggae kuului jo pitkän matkan päähän. Selvästi joku pössyttelijä.

Rautatieaseman edessä oli rummuttaja sekä laulaja, joka julisti universaalia rakkautta tms.

20210911_193726.webp

Taas perinteisesti liikenteenlaskennassa.
Caipiroska- vai rinja. Ehkä roska parempi. Kyytipojaksi olutta.

Onko Ammattilaisella mielipidettä paljasjalkakenkiin? Mun jalka ei oikein istu mihinkään lestiin, niin ajattelin kokeilla 🤔 niitäkin saa jo ihan kengän näköisinä.
Eipä suuremmin. Yleensä tulee kinttu joksikin aikaa kipeeksi, mutta sitten ok. Voisin ehkä esim röissä käyttää, mutta kun virma kustantaa popot niin sillä valikoimalla mennään.

Gore-juttuihin....itse olen hyvinkin tyytyväinen gore tuotteisiin. nuo nimenomaiset kenkät mitkä eilen oli jalassa taitaa olla vaan elämänsä ehtoo puolella ja päästää jostain veden läpi, jolloin tulee lämpimään ja mukavaan kenkään se märkä&kylymä efekti.

Eipä suuremmin. Yleensä tulee kinttu joksikin aikaa kipeeksi, mutta sitten ok. Voisin ehkä esim röissä käyttää, mutta kun virma kustantaa popot niin sillä valikoimalla mennään.
Mut mulla on siis ihan kauheet räpylät, joskus näitä kenkäkaupassa semmoisella koneella analysoitiin ja tulos oli, että pituuden puolesta sopis 43 mutta lestin puolesta sais olla 45. Osta siinä sit kenkiä. Noi paljasjalkaiset mallit on kai jotenki extraleveitä.

Mut mulla on siis ihan kauheet räpylät, joskus näitä kenkäkaupassa semmoisella koneella analysoitiin ja tulos oli, että pituuden puolesta sopis 43 mutta lestin puolesta sais olla 45. Osta siinä sit kenkiä. Noi paljasjalkaiset mallit on kai jotenki extraleveitä.
Ehkä tiedossa, mutta onhan niitä melki kaikilla isommilla ulkoilumerkeillä "wide", 2E ja jopa 4E lestimalleja. Esim. Salomonilla, New Balancella, Asicsilla ainakin. Ihan eri lestejä kuin niiden normilevyinen.

Brookseissa ainakin joissain juoksukengissä ollut vakiolesti melko leveä.

Vtun hyvät. Vivo barefootit ollu hetken aikaa lenkki- ja fribakenkänä. Ekaks tulee tosiaan jalkapohjat vähän aroiksi, mut ovat tosi mukavat kävellä, kun jalkapohja pääsee mukautumaan maastoon.

Back
Ylös Bottom