Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taidan ite lähinnä maata. Ruotsi-ottelua tulee, friban MVP Open jälkilähetys kattomatta, poolia tulee jenkkilästä ja kotimaasta, Xboxilla pelit kesken jne.

Huomenna sit taas töihin (työhuoneeseen) paluu.

Viimeksi muokattu:
Missä sylvi sylveröinnennnnnn m
Täällä! Suunnittelen loistavaa tulevaisuutta.
Sama, toka piikki olkaan ja painelin heti salille kun olin melko varma että potkasee. Toistaiseksi vain olka kippeenä samalla tavalla kuin ekasta piipiikistä
Minulla tokasta hieman kipeä pistokohta yhden päivän. Sen jälkeen ei mitään. Sama ensimmäisestä.
Onpas paikat paskana puolikkaasta.
Juokseminen on epäterveellistä.

Jäsenet seeker & joksu kesäretkellään. Kake kahvin keitossa, sniffari luultavasti ratissa.

jatkien_ilta.jpg

Haisen.

Savulle.

Liittynee siihen että savustan taas chilejä.

Kohta taas vuoden noita kasvattanu ja juuri yhtään en tuoreena syö, hyiyök. Savujauhe.. :kuola::kuola::kuola::kuola:

Haisen.

Savulle.

Liittynee siihen että savustan taas chilejä.

Kohta taas vuoden noita kasvattanu ja juuri yhtään en tuoreena syö, hyiyök. Savujauhe.. :kuola::kuola::kuola::kuola:
Johan nyt. Oma lemppari on habanero tuoreena.

Tosin en kyllä savustettua ole etes maistanut. Maisuutko siinä lajike, vai vain tulinen savu?

Johan nyt. Oma lemppari on habanero tuoreena.

Tosin en kyllä savustettua ole etes maistanut. Maisuutko siinä lajike, vainä vain tulinen savu?
Kyllä siinä eri lajista tehty jauho maistuu eriltä, mutta ei erot tietenkään niin isoja ole kuin tuoreissa. Mutta esim Jalapenoista tehty chipotlejauhe on erimakuista, kuin baccatumeista tehty. Habaa/chinensejä en ole kokeillu. Chinenseistä kai Harold st barts pitäs olla hyvä savustettuna. Pubesta pitäs tulla kans hyvä.

e: kylmäsavustetusta tulee enemmän toki se lajikkeen oma maku läpi, mutta oman kokeilujen pohjalta preferoin sitä lämminsavua.
e2: maku on siis savu+tulisuus (lievenee käsittelyn myötä)+miedosti lajikkeen maku

Viime vuonna tuli kyllä säilöttyä etikkaan osa ja kyllä ne tacojen ja purilaisten välissä meni ihan sujuvasti, voisi ehkä osan vielä lätkiä sellaseen.

Viime vuonna tuli kyllä säilöttyä etikkaan osa ja kyllä ne tacojen ja purilaisten välissä meni ihan sujuvasti, voisi ehkä osan vielä lätkiä sellaseen.
Etikkaan olen joskus aikoinaan säilönyt, mutta ei oikein tullut käytettyä niitä mihinkään. Ei vaan löytynyt omaa käyttötarkoitusta.

Ihan ok maku silti taisi olla.

Tuo savustus voi olla kyllä ihan jeppis. Aikoinaan, kun meni aina ruokiin jotain tsilisoossia, niin savustettu habanero oli yksi lemppareista. Kun taas innostun kasvattaan, niin vois koittaa savustaa itsekin. Jos se kerran on noin kulinaarista hommaa.

Aijai, vieläkin maistuu suussa yksi kombo. Ruisleivälle voita, joulukinkunjämiä, savuhabasoossia ja juustoa. Siitä mikroon ja jäähdyttyä kohti kitalakea. :kuola:

Tuo savustus voi olla kyllä ihan jeppis. Aikoinaan, kun meni aina ruokiin jotain tsilisoossia, niin savustettu habanero oli yksi lemppareista. Kun taas innostun kasvattaan, niin vois koittaa savustaa itsekin. Jos se kerran on noin kulinaarista hommaa.
Se on järkyttävän koukuttavaa kamaa se savujauho. Useampia on koukutettu perinteisesti tarjomalla eka hitti ilmaiseksi.. :barefoot: Asiakkaita on työmaalla tullut. :)

e: tuollasesta jauheesta, ripottelee sellaisenaan sipsien päälle tai muun sapuskan päälle...mutta vielä suurempi huume..sekottaa voihin, savuchilivoita siis ja sitä tuoreen leivän päälle.. :kuola::love:
Pink habaneroo oli viime vai etelliskesänä ihan vaan sohvalla syötäväksi.
Talouden NAISosasto tykästy tuohon kans. Itse en ihan hirveesti siitä chinensen mausta piittaa.

Se on järkyttävän koukuttavaa kamaa se savujauho. Useampia on koukutettu perinteisesti tarjomalla eka hitti ilmaiseksi.. :barefoot: Asiakkaita on työmaalla tullut. :)

e: tuollasesta jauheesta, ripottelee sellaisenaan sipsien päälle tai muun sapuskan päälle...mutta vielä suurempi huume..sekottaa voihin, savuchilivoita siis ja sitä tuoreen leivän päälle.. :kuola::love:

Talouden NAISosasto tykästy tuohon kans. Itse en ihan hirveesti siitä chinensen mausta piittaa.
Kuulostaa siltä, että osataan myynnin alkeet. Ensin koukutetaan näytteellä ja sen jälkeen alkaa myynti. Hyvä!

Savutsilivoi on varmaan kyllä erinomaista. Sen uskon.

Hmm.. jos vaikka seuraavana suvena koittais itsekin. Tänä suvena oli nolla tsiliä kasvamassa, onely yrttejä ja tomaattia. Kaiken kukkuraksi tomaatilla meni varmaan pökytys vikaan jostain syystä. Sama lajike tuottanut toistasataa hetelmää ja nyt jokusen kymmenen. Kukan vain kuihtui ja tippui. Tosin, saattaa olla että olen aiemmin pölytellyt itse, nyt kun reissussa kesän, niin oli muutakin puuhaa kotiin tullessa, kun alkaa pölyttämään tomaatin kukkia. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom