Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Lainatakseni erään tässä ketjussa kunnostautuneen nimimerkin ilmaisua - näemmä osa täällä söisi vaikka koiranpaskaa, jos twitter/********* käskee tekemään niin :)
Tai oikeamielinen henkilö näin suosittelee.

edit. ja se on pelottava ajatus, että henkilö jolla on tuhansia tutkimuksia(ja kun pyytää edes pari niistä niin ei tule) joka ei ole lääketieteen ammattilainen, uskotaan mielummin kun on oikeaa mieltä - viranomaisten sijaan.
--------
Kohta 60% yli 12 vuotiaista rokotettu. Melkein 7 miljoonaa annosta annettu.(y)
KoronaBotFI
@bot_fi

Rokotusten edistyminen 03.09.2021 #koronafi Rokotetut henkilöt: 4 010 796 Muutos viikossa: +45 619 Osuus väestöstä: 72,2 % Osuus yli 12-v:  82,1 % Kaikki annokset saaneet: 2 878 102 Muutos viikossa: +185 818 Osuus väestöstä: 51,8 % Osuus yli 12-v:  58,9 %

Viimeksi muokattu:
Nyt kun haittavaikutuksista ja ivermektiinistä ollaan puhuttu, niin onpahan muuten ensimmäinen lääke jonka tuoteselosteessa oon nähny mainittavan haittavaikutuksena kivesten kivun. Voisin kuvitella että noin puolella käyttäjistä tätä ei ilmene lainkaan, joten ilmeisesti sitten siinä toisella puolikkaalla vähän yleisempi. Olihan siellä koomaa ja veriripulia ja kaikkea muutakin, mutta ne nyt on nähty. Lääkeselosteessa onneksi vain.

Kaikenlaista.

Nyt kun haittavaikutuksista ja ivermektiinistä ollaan puhuttu, niin onpahan muuten ensimmäinen lääke jonka tuoteselosteessa oon nähny mainittavan haittavaikutuksena kivesten kivun. Voisin kuvitella että noin puolella käyttäjistä tätä ei ilmene lainkaan, joten ilmeisesti sitten siinä toisella puolikkaalla vähän yleisempi. Olihan siellä koomaa ja veriripulia ja kaikkea muutakin, mutta ne nyt on nähty. Lääkeselosteessa onneksi vain.

Kaikenlaista.
Hyvä lääke se on.

A police captain who refused the vaccine and took the anti-parasitic ivermectin to combat COVID-19 dies from the virus​

At least two hospitalized with potential ivermectin toxicity, the MSDH updates​

Sydney man's overdose on Ivermectin and other drugs sees authorities warn against 'magic cures online' for COVID-19​

Sydney Covid patient in Westmead hospital after overdosing on ivermectin and other online ‘cures’​

View: https://twitter.com/US_FDA/status/1429050070243192839?s=20

Hauskaa täs on se, että vaikka mä pyrin ihmisten saada oikeesti laadukasta ja parasta tieteeseen perustuvaa hoitoa tarvittasessa ja että ihmiset ei tappais itteesä tai muuta harmia niin ties mihin kategoriaan mut tungetaan. Se on outoa. Ei ole kyse siitä, että olenko mä oikeassa(olen :)) vaan että ihmiset ei -hyvää tarkottaen varmasti tekis vääriä päätöksiä väärään tietoon perustuen.

Viimeksi muokattu:
Lainatakseni erään tässä ketjussa kunnostautuneen nimimerkin ilmaisua - näemmä osa täällä söisi vaikka koiranpaskaa, jos twitter/********* käskee tekemään niin :)
Tai oikeamielinen henkilö näin suosittelee.

edit. ja se on pelottava ajatus, että henkilö jolla on tuhansia tutkimuksia(ja kun pyytää edes pari niistä niin ei tule) joka ei ole lääketieteen ammattilainen, uskotaan mielummin kun on oikeaa mieltä - viranomaisten sijaan.
Ei oo sama asia hei! Ei siihen suuntaan tarvi osoittaa lähdekritiikkiä. Kukaan vaan ei ole kokenut tarpeelliseksi kertoa vielä miksi, koska kyllähän kommenttiin itkunauruhymiöllä reagoiminen pitäisi olla tarpeeksi selvä perustelu. iltalehtipsykoosi-kommari-lampaat ei vaan tajuu!

Hyvä lääke se on.

A police captain who refused the vaccine and took the anti-parasitic ivermectin to combat COVID-19 dies from the virus​

At least two hospitalized with potential ivermectin toxicity, the MSDH updates​

Sydney man's overdose on Ivermectin and other drugs sees authorities warn against 'magic cures online' for COVID-19​

Sydney Covid patient in Westmead hospital after overdosing on ivermectin and other online ‘cures’​

View: https://twitter.com/US_FDA/status/1429050070243192839?s=20

Hauskaa täs on se, että vaikka mä pyrin ihmisten saada oikeesti laadukasta ja parasta tieteeseen perustuvaa hoitoa tarvittasessa ja että ihmiset ei tappais itteesä tai muuta harmia niin ties mihin kategoriaan mut tungetaan. Se on outoa. Ei ole kyse siitä, että olenko mä oikeassa(olen :)) vaan että ihmiset ei -hyvää tarkottaen varmasti tekis vääriä päätöksiä väärään tietoon perustuen.

Overdosing :D:D:D

Oot silti ainuita joka täällä postailee järkeviä tutkimuksia eikä lähe samalle linjalle ku muut (minäkin).
Ja aina on sun postauksissa jotain järkevää luettavaa.

En sit tiiä miten jeahbuddyyyt ja roopelit jne. ku oon pistäny ignoreen niin monta noita jotka nauruitkuhymiöitä viljelee - tuskin tuotavat vieläkään mitään järkevää tänne.

Tää nimimerkki yeahbuddy on todellisuudessa se tokentuben tutkijatohtori Kalevi. Nuo kirjoitusvirheet jokaikisessä postauksessa on vaan hämäystä.
Oikeasti se on tohtorismies. Viisaampi muita ja sen takia vaan huutonauraa tyhmempien jutuille.
Harmi, että ne kaikki tutkimukset on hävinneet. Niissä varmaan olisi ollut ratkaisu kaikkeen.
🤣👀

Onkohan VAERS:in tietokantaan ilmestynyt viimeaikoina paljon ilmoituksia ivermektiinin haittavaikutuksista :unsure:

Vai tehdäänkö niitä vain rokotteista, joita ei olla itse otettu?

Onkohan VAERS:in tietokantaan ilmestynyt viimeaikoina paljon ilmoituksia ivermektiinin haittavaikutuksista :unsure:

Vai tehdäänkö niitä vain rokotteista, joita ei olla itse otettu?
Mä en tiiä osaanko mä käyttää tota oikein(tuskin osaan). Löin ''ivermectin'' haku kenttään ja tulee kaiken näköstä:

edit. ai saatana, nythän me löydetiiin hauska vempele. Kokeilempa laittaa ''testosterone'' hakukenttään, katotaan mitä tulee. :D
Tässä meneekin loppu ilta.:ROFLMAO:

Hiv infections 1.
Acute kidney failure 878
Anorexia 3867
Brain death 55
Kuolemaa7086

Kyl vaers on ihan legit. ;)

Viimeksi muokattu:
Mä en tiiä osaanko mä käyttää tota oikein(tuskin osaan). Löin ''ivermectin'' haku kenttään ja tulee kaiken näköstä:

edit. ai saatana, nythän me löydetiiin hauska vempele. Kokeilempa laittaa ''testosterone'' hakukenttään, katotaan mitä tulee. :D
Tässä meneekin loppu ilta.:ROFLMAO:

Hiv infections 1.
Acute kidney failure 878
Anorexia 3867
Brain death 55
Kuolemaa7086

Kyl vaers on ihan legit. ;)

Kerro sitten joku legit paikka missä on kerätty dataa rokotehaitoista ??

Haittavaikutusilmoitustilastojen mukaan Pfizerin koronarokote aiheuttaa sydänlihastulehduksia erityisesti nuorilla miehillä. Tämä tieto tulisi antaa nuorille ja heidän vanhemmilleen koronarokotusten yhteydessä. -Tapio Puolimatka

Ainakin 2vko sitten asiasta kerrottiin toisen piikin yhteydessä. Tyhmänä en totellut ja parin välipäivän jälkeen aloin urheilemaan.
"Timo Tapio Puolimatka on suomalainen filosofi ja kasvatustieteilijä, joka toimii kasvatuksen teorian ja tradition professorina Jyväskylän yliopistossa" Onks tää joku suomen Sean Brooks?
Kerro sitten joku legit paikka missä on kerätty dataa rokotehaitoista ??
Esim. tokentubessa se yksi raksainsinööri, jolla on tuhansia tutkimuksia tai se filosofian tohtori.

Meni korona faneilla tunteisiin ku imervektimii toimii tutkimusten mukaan ja ite on rokotekoukussa :) Boosteri jonoon vaan sitten :D

Olin jo innoissani tutkimassa että toimiiko tuo tosiaan hyvin.
Mutta eihän siitä löydy kunnollista tieteellistä dataa että se olisi hyvä lääke.

Hyviä postauksia laitat. Legittiin tieteeseen nojaten.

Back
Ylös Bottom