Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

huomio @Joxuz

Kalkku 6.10 klo 0900

161e3ea8-bc2b-4c37-94dc-9e9f97220ac6-large::r:0.jpg
Ettei olisi kuva Sylvin huoltovarmuuskeskuksesta. Tuostahan riittäisi kajsnalle ensi talveksi parit sukset. Eikö K ole kova suksimaan. Talvella.

Hehe, minä kerran Venäjällä kostin munavoin hamstraamisen. Otin hotlan aamupalalla kulhollisen vaniljakiisseliä. Kun maistoin, havaitsin sen olevan ihraa. 🤢 Kuka on niin häiriintynyt, että laittaa aamiaispöytään kulhollisen puhdasta ihraa?
Täällä ei meinaa saada lihatiskillisestä kaupastakaan ees pyynnöstä...

Hehe, minä kerran Venäjällä kostin munavoin hamstraamisen. Otin hotlan aamupalalla kulhollisen vaniljakiisseliä. Kun maistoin, havaitsin sen olevan ihraa. 🤢 Kuka on niin häiriintynyt, että laittaa aamiaispöytään kulhollisen puhdasta ihraa?

Minä kerran punaisella torilla ostin babuskalta lihapiirakan. Näytti hyvältä ja ensimmäinen haukku maistui hyvältä. Seuraavan haukun otin nälkään niin hapankaaliahan se oli täynnä :sick:

Työmaalla. Kävin gusel ja kuntit kyseenalaisti miks pesen kädet ennen (toki myös jälkeen) kun meen gusel.

Eikös tuo nyt oo ihan normaalia? Ei nähtävästi täällä.

Missään nimessä en koske häneen, tärkeimpään, joka tekee minusta minut, ilman että pesisin käsiä. Sen jälkeen kun olen pidellyt vessan ovenkahvoja, pöytiä ym juttuja, joita on pidellyt lukuinen määrä henkilöitä saastaisilla käsillään. Varsinkin se vessan oven kahva. Saatana mikä ajatus.

Back
Ylös Bottom