Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Siellä se makaa horkassa kolmen peiton alla, lämpöä lähemmäs 39, eli ei nyt sen vakavampaa. Kaverilla sama viime viikolla myöskin Modernan piikistä. Onhan nuo rokotteet ihan täysi vitsi kaikille muille paitsi vanhuksille. En vain käsitä miten ihmisillä on kadonnut suhteellisuudentaju aivan täysin tämän flunssan myötä.
Heikko-, ja lastenmielisten osuus yhteiskunnassa on paljastunut tämän median nuhapsyykkauksen johdosta ..

Mietitään että kun tosiaan kaikkien valtioiden (pl. Tansania) hallitukset ja terveysviranomaiset pyrkivät saamaan rokotteita kansalle, niin pakkohan sen on olla tarpeellinen.

Siellä on siis sellaisia valtioita kuin USA ja Kuuba, Kiina ja Vietnam, Venäjä ja Ukraina, Israel ja Iran, Pohjois-Korea ja Etelä-Korea, Intia ja Pakistan jne. jne. Nämä ovat osa sodassa ja loput lähes sodassa keskenään. Väittääkö joku tosissaan, että ne ovat kuitenkin kaikki samalla yhteisessä salaliitossa rokotetehtaiden kanssa myrkyttääkseen kansalaisiaan?

Tuokaa lisää sitä foliota!

Tarpeellinen myös lapsille ja nuorille? Itse tautihan on lapsille vaaraton, kuolemat ja vakavat sairastumiset nollatasoa globaalisti. Jos sen on pakko olla tarpeellinen myös lapsille niin vaatisi vähintääkin hyvät perustelut jos satoja miljoonia lapsia aiotaan rokottaa. Tässä kohtaa tosiaankin tarvittaisiin lisää sitä foliota.

Tarpeellinen myös lapsille ja nuorille? Itse tautihan on lapsille vaaraton, kuolemat ja vakavat sairastumiset nollatasoa globaalisti. Jos sen on pakko olla tarpeellinen myös lapsille niin vaatisi vähintääkin hyvät perustelut jos satoja miljoonia lapsia aiotaan rokottaa. Tässä kohtaa tosiaankin tarvittaisiin lisää sitä foliota.

Lasten rokottamiseen en ota tässä kantaa, mutta nuorilla + nuorilla aikuisilla on raportoitu ilmeisen paljon long covid -oireita. Koronan fataliteetti siinä ikäryhmässä on hyvin pieni kyllä.
Muuten tämä rokote näyttäisi käyttäytyvän vähän kuin influenssarokote, ja sen tuoma suoja ei ole pysyvää sorttia..joten jo aiemmin julkisuudessakin spekuloitu vuosittainen rokotus alkaa näyttämään todennäköiseltä.

Toki toivotaan että rokotteiden sivuvaikutukset saadaan samalla minimoitua nykyistäkin vähäisemmälle tasolle.

Lasten rokottamiseen en ota tässä kantaa, mutta nuorilla + nuorilla aikuisilla on raportoitu ilmeisen paljon long covid -oireita. Koronan fataliteetti siinä ikäryhmässä on hyvin pieni kyllä.
Muuten tämä rokote näyttäisi käyttäytyvän vähän kuin influenssarokote, ja sen tuoma suoja ei ole pysyvää sorttia..joten jo aiemmin julkisuudessakin spekuloitu vuosittainen rokotus alkaa näyttämään todennäköiseltä.

Toki toivotaan että rokotteiden sivuvaikutukset saadaan samalla minimoitua nykyistäkin vähäisemmälle tasolle.

itse sairastin joulukuussa korona, edelleen saa saikkuu todella helposti työterveydessä ton sairastetun koronan takii,
long covid todella hyvä keksintö jos ei kiinnosta töitä tehdä 👍

Hemmetin paljon mieluummin minä otan alle päivän kuumeen kuin ihan kevyenkin räkätaudin. Eipä edes normiflunssa niin kovin kiva ole potea, puhumattkaan sitten jos ei kuuluisikaan lieväoireisten joukkoon.
Enemmän ja vähemmän tukkoisena ympäri vuoden olevana peruskorona ei tunnu missään. Toki voi ottaa päähän jos siihen prosenttijengiin kuuluu.

itse sairastin joulukuussa korona, edelleen saa saikkuu todella helposti työterveydessä ton sairastetun koronan takii,

Juu ihan varmasti on hyvä siihen. Tosin ei kovin tarpeellinen, erittäin löyhästi Juha Pylvään käyttämää termiä lainaten: loisivat elintasosurffarit ovat kyllä saikutteluun tarvittavan syyn keksineet ennen long covidiakin.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Hyvä homma että ei ole jäänyt pitkäaikaisia oireita. Minun ystävä on yrittäjä, että ei siinä paljon saikkua haeta työterveydestä. Ei se kuule häntä paljon naurata kun oli about 8 kk työkyky lähes nollissa ja päivän ponnistelu oli jaksaa käydä postilaatikolla ja sekin alkuun ylivoimainen homma. Ei se kuule kaikilla vaan ole niin helppo case kuin moni kuvittelee.

Milläs aikataululla näiden pitikään btw luopua siitä passistaan? Siitähän taisi olla joku ihan kunnon sitouttava suunnitelma, jossen väärin muista.
Ylen uutisessa oli että alunperin piti Tanskassa passin olla ainakin 1.10. saakka, mutta nyt siis luopuvat siitäkin aiemmin.
Enemmän ja vähemmän tukkoisena ympäri vuoden olevana peruskorona ei tunnu missään. Toki voi ottaa päähän jos siihen prosenttijengiin kuuluu.
Olen kohtalotoveri mitä tukkoisuuteen tulee, mutta olen tullut siihen tulemaan että perus pohjalla oleva tukkoisuus + flunssa, ja lopputulemana on kaksinkertainen tukkoisuus, ja sitten syö miestä. Sitten on taas viikon potemisen jälkeen ihan tyytyväinen siihen normaaliin tukkoisuuteen.

Long covid on loistava keksintö kyllä, voi valittaa esim vuoden päästä että vaikea hengittää ja saikkua pukkaa. 5 vuoden päästä valittaa vaikka että varvas on kipeä.

Tanska tosiaan poistaa kaikki rajoitukset, koska koronaa ei enää luokitella yhteiskunnalle kriittiseksi taudiksi.

Koronapassi jää kuitenkin käyttöön vaikka muut rajoitukset poistetaan. Aikamoinen yllätys, hehe.

Tanskassa rajoitukset on mahdollistanut koronaviruksen kategorisointi yhteiskunnalle kriittiseksi taudiksi. Uuden luokittelun astuessa voimaan rajoituksille ei ole enää perusteita.

Koronapassi tulee kuitenkin olemaan käytössä yöelämässä ja joidenkin isojen tapahtumien yhteydessä.

Tanska tosiaan poistaa kaikki rajoitukset, koska koronaa ei enää luokitella yhteiskunnalle kriittiseksi taudiksi.

Koronapassi jää kuitenkin käyttöön vaikka muut rajoitukset poistetaan. Aikamoinen yllätys, hehe.
Huomasitko, että syynä miksi se ei ole enää yhteiskunnalle kriittinen tauti on korkea rokotekattavuus?

Niinpä, siitäkin syystä passin pitämiselle käytössä ei ole mitään perusteita.
No kyllä sekin on tossa lyhyessä uutisessa mainittu miksi he pitävät sen passin tietyissä asiayhteyksissä.
"Paremmasta tautitilanteesta huolimatta Heunicke pitää mahdollisena, että tilanne kääntyisi myös huonompaan suuntaan. Hallitus on ministerin mukaan valmis toimimaan nopeasti."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom