Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mukavaa lomaa!Jään tänään lomalle ja aion olla ihan kännissä jo puolilta päivin
Viimenen lämmin viikonloppu luvassa, joten pitää hyödyntää.
Koska siellä muita.miksi ei aurinkoterassille?
eikä kukaan häiritse omaa rauhaa.
Se on vain piipahdus siellä terassilla. Saaressa tai jossain kellutellessa omaa rauhaa sen mitä siellä on, eli tässä tapauksessa noin 48 h.uskoisin tuon toteutuvan täydellisesti myös aurinkoterassilla #paikkakunnalla
voin huomenna raporteerata montako imistä on #läsnä
veikkaan, että etes kahten käten sormia ei tarvi ynnälaskuun
Näi o.Viimenen lämmin viikonloppu luvassa, joten pitää hyödyntää.
Ymmärrän kyllä sinänsä; kun joskus olin kovin yksinäinen, menin kirjastoon tai kahvilaan viettämään aikaa, että en olisi yksin. Yksinäisyyttähän se ei poistanut mutta oudolla tavalla silti helpotti.Minulla kun on tuota omaa rauhaa ja hiljaisuutta koko arki niin viikonloppuisin on hyvä irtautua arjesta ja piipahtaa omassa rauhassa imisten ilmoilla
kirjastoon tai kahvilaan viettämään aikaa
kun joskus olin kovin yksinäinen, menin kirjastoon tai kahvilaan viettämään aikaa, että en olisi yksin. Yksinäisyyttähän se ei poistanut mutta oudolla tavalla silti helpotti.
Joka kerta sama juttu, että myyrä rupeaa pilkistämään just kolme minuuttia ennen palaveria...
esimerkiksi yhtesti: yksi nainen on ryhtynyt juttelemaan Minulle kahvilassa, pääsin jopa muutamaksi yöksi nukkumaan hänen viereen!
hänkin oli alunperin lähtenyt kahvilaan vain pakoon yksin kotona könnäämistä