Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ällöttävä
Hei, minä olen kroonisesti masentunut ja Piporadiota kuunteleva vaikea potilas!!!Sylvillä on jotenkin ällöttävän positiivinen asenne kaikkeen.
No nii-i..Hei, minä olen kroonisesti masentunut ja Piporadiota kuunteleva vaikea potilas!!!![]()
Mikäs se aihe oli: kaan?Jaahans. Syväriohjaaja laitto sähköpostia, että olis mulle väikkäriaihe tarjolla. Tuli ns. puskista.
Nyt ei tarvis tehä kakkahommistaMikäs se aihe oli: kaan?
Tulee 18. päivä täyteen 15v nykyisen työnantajan hommissa. Saa nähdä keksivätkö jotain jekkua.Minen keksi nousevasta syyskuusta mitään hyvää sanottavaa
Riippuu toki varmasti hommista ja firmasta, mutta monesti työnantajalle turvallisempaa maksaa irtisanomisajan palkka kotiin.Laittoivat mulle nykyiseen 3 kk. Tulee pitkiä kuukausia, jos/kun joskus vaihdan taas paikkaa.Onneksi nuo on usein jollain tasolla neuvoteltavissa, kun tilanne tulee päälle.Vähäisesti on hyötyä tyypistä, jota ei kinosta hommat enää pätkääkään, mutta notkuu paikalla kuukausia.
Ja just ehtineet sulkea Oulun myymälän.. Jäi kankaatkin ostamatta.
Hei, minä olen kroonisesti masentunut ja Piporadiota kuunteleva vaikea potilas!!!![]()
Ja silti yksi tämän ketjun harvoista suunnilleen täyspäiseltä ja normaalilta vaikuttavista kirjoittajista. Jos sinä olet irl tuon kuvauksesi mukainen niin mitä ekstrapolaatio kertoo OT:n muista vakikirjoittajista?
Saatan olla naiivi, siitä on vuosien saatossa syytettykin palstalla, mutta ihmettelen, miksi hommia ei vois hoitaa ihan kunnialla kotiin irtisanomisaikanakin? (Kysymys retorinen toim. huom.)Riippuu toki varmasti hommista ja firmasta, mutta monesti työnantajalle turvallisempaa maksaa irtisanomisajan palkka kotiin.