Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kilven perusteella näkyy olevan Aventador kupee.

Pitääköhän tuo 691hp paikkansa... Siinähän olisi voinut olla äänimaisema kohdallaan.

e: pitää se näköjään

kuuen ja puolen litran V12

Olis pitäny alkaa silmäkirurkiksi. Ei ehkä kolottais näin paljon paikkoja päivän jäläkeen.

e: onkohan niiden asiakkailla yhtä paljon fribavammoja kuin mun asiakkailla?

Jaahas, koneen kansi kii.

Enpä olisi uskonut että harkana aikana pääsen näin hyvin tekeen, mutta hyvähän se. Kohta alkaa koulu ja vapaa-aika. Ei tälläinen työnteko ole ihmistä varten, jää aikaa mihinkään harrasteeseen.

Ekassa duunissa olin 9 vuotta. Joista viimeiset 3 siellä kuuluisassa Siperiassa. Kotoväki pyysi olemaan joskus kotonakin, niin sopivaan väliin linkedinistä headhunter vei pääkaupunkiseudulle. 2,5 vuotta siellä, kyllästyin käymään stadissa ja frendi vinkkas työpaikan lähempänä kotoota. Otin sen, mutta silti tunnin työmatka. Ei jaksanu 10h työpäivää. Siellä en ehtiny olla ku 1,5 vuotta, kun verkostosta tuli tämä tarjous. Ja mielettömän hyvä tarjous niin oli pakko tarttua. Eli ei oo tullut viihdyttyä näissä parissa viimeisessä, mutta muuten pitkäikäinen duunari voin olla. Olen asennoitunut viihtymään tulevassa. En usko että saan täältä puon reijästä vastaavaa duunia missä tämä balanssi vastuun ja palkan suhteen.
Jees, näytti vaan sen enempää ajattelematta, että aika nopeita liikkeitä tulee :) Missä ei oo siinäkään mitään vikaa, jotkut tututkin on vaan sellaisia, etteivät syystä tai toisesta jaksa kauaa samassa paikassa olla.

Ja ite oon siis aika toista ääripäätä, että aika skeidaa saa olla vanhassa mestassa, että oon ollu suin päin vaihtamassa. Nyt toki oon vähän herännyt tuon suhteen ja käyny keskusteluita muidenkin työnantajien kanssa, että tietää edes suunnilleen mitä vastaavista hommista muualla suostuttais maksamaan. Jos ei muuta, niin antaa ainakin pohjaa keskusteluihin vanhan työnantajan kanssa.

Back
Ylös Bottom