Kävikö kukaan sorsia rakastamassa
Jos kävisi aamukahvin jälkeen pikku lenkin. Eipä niitä vielä näihin aikoihin oikein jaksa rakastaa. Sitten syksympänä vasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävikö kukaan sorsia rakastamassa
Prrlllllrlblrlbrlrll!
Kundilla täydessä mitassa.voin tarjoilla, tasaarvon nimissä, Miestissit NAIStissien valaistuksessa #perjantaijapoikamies
katso liitettä 230992
Kuolonuhreja vaatineiden onnettomuuksien jälkipuinnissa korostetaan nähdäkseni aina kohtuuttomasti inhimillistä tekijää. Tämä ei liity mitenkään ydinvoimaan vaan samaa ihmettelin esim. Thaimaan tsunamissa. Uskon että taustalla on ihmisen tarve ylläpitää turvallisuudentunnetta, joka perustuu harhaan, että ihminen hallitsee kaikkea. Kuoleman edessä paljastuu, ettei todellisuudessa hallitse. Tätä on epämiellyttävää ajatella, joten parempi ratkaisu on etsiä joku inhimillinen tekijä, jossa oleva virhe aiheutti kuoleman. Niinpä etsitään kiihkeästi syntipukkia, jonka uhraaminen palauttaa järjestyksen illuusioon. Japanissa se oli ehkä ydinvoima. Monesti syntipukki on joku "päättäjä", jonka virheestä ja välinpitämättömyydestä johtui, että katastrofi pääsi tapahtumaan.Ollaan samaa mieltä siis tästä, mutta minä en syytä ilmiöstä mediaa vaan ihmiskunnan yleistä idiotiaa ja faktojen ymmärryksen puutetta.
Ja jos aihe kiinnostaa, niin tämä kannattaa lukea. Faktat kohdallaan, mutta selkeästi ja viihdyttävästi kerrottuna.Oletteko muuten katsoneet Chernobyl minisarjan? Siinä sai hyvän kuvan siitä kuinka mittavaa ponnistelua kommunistiselta systeemiltä vaati luoda olosuhde, jossa räjähdys toteutui.
Sumppi juotu, hiomakone tärisemään.
Minä käyn koronatestissäTotesin, että on vielä vaikeampaa raahautua myöhemmin päivällä lenkille. 40 min juoksua, 3 x 5 min vedot, inhokkitreeni. Eilisen jalkatreenistä huolimatta kulki ihan mukavasti. Nyt voi miettiä, mitä tekee loppupäivän. Vaihtoehtoina ainakin esitelmän tekeminen, siivous, neulominen.
Minä käyn koronatestissäse on trendikäs viihdetapahtuma.
Minulla taitaa olla vasta viides. Tai ehkä kuudes? Kun käy kymmenen, niin saako jonkun bonuksen?Paljonkohan eli montako kertaa mahtaa olla SE-lukema?![]()
Taas? Pakkoko siellä päntiönään on rampata?Minä käyn koronatestissäse on trendikäs viihdetapahtuma.