Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitää ottaa puhelu Kansan Radioon. Kaiken maailman erikoisjääkäreitä lähetetään pitkin maailmaa samalla kun täällä on kriisi päällä. Stadissa oli just sähköt poikki kymmenen minuuttia! Minulla oli munakas pannulla ja digilehden luku kesken, jumalauta! Onneksi olin kahvit ehtiny keittää.

Tämmöstä ei olisi tapahtunu edellisen hallituksen aikana.

Ja perkeleen perkelee, kaapeliteeveen lähetys ei toimi. Kukas se viestintäministeri onkaan, no Timo Harakka tietysti tuo onneton tunari.

Viimeksi muokattu:
694081-perfect-tits-nude.jpg
Prrlllllrlblrlbrlrll! 🚤

voin tarjoilla, tasaarvon nimissä, Miestissit NAIStissien valaistuksessa #perjantaijapoikamies

katso liitettä 230992
Kundilla täydessä mitassa.

Ollaan samaa mieltä siis tästä, mutta minä en syytä ilmiöstä mediaa vaan ihmiskunnan yleistä idiotiaa ja faktojen ymmärryksen puutetta.
Kuolonuhreja vaatineiden onnettomuuksien jälkipuinnissa korostetaan nähdäkseni aina kohtuuttomasti inhimillistä tekijää. Tämä ei liity mitenkään ydinvoimaan vaan samaa ihmettelin esim. Thaimaan tsunamissa. Uskon että taustalla on ihmisen tarve ylläpitää turvallisuudentunnetta, joka perustuu harhaan, että ihminen hallitsee kaikkea. Kuoleman edessä paljastuu, ettei todellisuudessa hallitse. Tätä on epämiellyttävää ajatella, joten parempi ratkaisu on etsiä joku inhimillinen tekijä, jossa oleva virhe aiheutti kuoleman. Niinpä etsitään kiihkeästi syntipukkia, jonka uhraaminen palauttaa järjestyksen illuusioon. Japanissa se oli ehkä ydinvoima. Monesti syntipukki on joku "päättäjä", jonka virheestä ja välinpitämättömyydestä johtui, että katastrofi pääsi tapahtumaan.

Oletteko muuten katsoneet Chernobyl minisarjan? Siinä sai hyvän kuvan siitä kuinka mittavaa ponnistelua kommunistiselta systeemiltä vaati luoda olosuhde, jossa räjähdys toteutui.

Oletteko muuten katsoneet Chernobyl minisarjan? Siinä sai hyvän kuvan siitä kuinka mittavaa ponnistelua kommunistiselta systeemiltä vaati luoda olosuhde, jossa räjähdys toteutui.
Ja jos aihe kiinnostaa, niin tämä kannattaa lukea. Faktat kohdallaan, mutta selkeästi ja viihdyttävästi kerrottuna.

Liitteet

• 20210821_094239_resize_38.webp
    20210821_094239_resize_38.webp
    103,7 KB · Katsottu: 56
Vähän on epätodellinen olo. Viime yönä juttelin meidän tiimin perustajan kanssa ja ryhdyn nyt vielä pienemmän porukan ns. "master class" vastuuvetäjäksi. Muistan vielä tuossa pari kolme vuotta sitten kun katselin näiden kavereiden työnjälkeä ja mietin että jos ikinä osaan tehdä edes 20% tosta tasosta niin olen tyytyväinen. Nyt istutaan samassa pöydässä (kuvainnollisesti) eikä niska taivu ylöspäin katsomisesta.

Work until your idols become your rivals.

Totesin, että on vielä vaikeampaa raahautua myöhemmin päivällä lenkille. 40 min juoksua, 3 x 5 min vedot, inhokkitreeni. Eilisen jalkatreenistä huolimatta kulki ihan mukavasti. Nyt voi miettiä, mitä tekee loppupäivän. Vaihtoehtoina ainakin esitelmän tekeminen, siivous, neulominen.
Minä käyn koronatestissä 😃 se on trendikäs viihdetapahtuma.

Back
Ylös Bottom