Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisi samankokoinen autotalli myynnissä.
Välipalaa ennen mastercheffiä?
Kyllä näistä suurin osa menee savustukseen.Välipalaa ennen mastercheffiä?
Onpas kyllä ollut erinomaisen vetämätönpäiväelämä. Ei vaan nappaa, huvita tahi jaksa. Mitään.
Teetkö omavalmisteena mitään Sriracha tyyppistä soosia noista chileistä.Kyllä näistä suurin osa menee savustukseen.
elämä
En ole ainakaan vielä tehnyt. Chiliöljyä on tarkotus tehdä, mutta tuo savuchilijauhe on se mun huume mitä näistä jatkojalostan.Teetkö omavalmisteena mitään Sriracha tyyppistä soosia noista chileistä.
mä.
Tuosta salivideolta enää puuttui, että olisi käsikranaatti tai sinko/raketinheitin lauennut jossain nurkassa.oli ensimmäinen jossa joku RPG olalla.
Siellä ne odottaa jatkokäsittelyä minullakin.Olen tehnyt sillai tymästi, että heitän kokonaisina pakastimeen. Kyllä ne edelleen polttaa kaikkia ruumiinaukkoja kun pilkkoo soppaan.
Tänään kyllä taas mielenkiintoinen haaste, ite kyllä osaan lihan ja kalan kypsentää sopivasti, mutta jonku sopan maistelu kesken kaiken "hmm, tää kaipaa vähä..." ei oikein luonnistu, saati että pitäs jostain annoksesta maistelemalla sanoa, mitä siinä on. "Hmm, hetkinen, lihaa, suolaa, pippuria ja jotain..."Välipalaa ennen mastercheffiä?