Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt esim. Spotifystä jotain hyviä kuunnelmia. Mulla on ollut viime aikoina tapana kuunnella saunassa istuessa 12 diktaattoria sarjaa, mikä oli mun mielestä mielenkiintoinen ja opettavainen. Nyt on kaikki kuunneltu ja olo on tyhjä. Mitä siis seuraavaksi?
Siitä esim.

Nyt esim. Spotifystä jotain hyviä kuunnelmia. Mulla on ollut viime aikoina tapana kuunnella saunassa istuessa 12 diktaattoria sarjaa, mikä oli mun mielestä mielenkiintoinen ja opettavainen. Nyt on kaikki kuunneltu ja olo on tyhjä. Mitä siis seuraavaksi?
Ei Spotifystä, mutta Areenassa oon tykännyt tiedetripistä. Tiedepodcast, osa tutumpaa itelle ja osa uutta https://areena.yle.fi/audio/1-50438875

Voi helevetti @Kuparikatto

4967300_0.jpg

jonnet todellakaan muista

Valitettavasti. En jaksa edes ajatella kaikkea sitä urakointia mitä sekin totuus tuo tullessaan, joten varasin mökin 1,5 viikon päähän. Aion saunoa oikeassa puusaunassa ja käydä järvessä. Jos oikein rentoudun, niin tulen ehkä takaisinkin. 😁

Luulen että kiinnostaisi pieleen mennyt historia Yle Areenassa (jos ei pakko olla spotify):

Ja samasta sarjasta, muitakin kuntosalipalstalaisia, voisi kiinnostaa jakso

Back
Ylös Bottom