BB PRO Hassan Mostafa

Hassan kisaamassa uudestaan tänä viikonloppuna järjestettävässä California Pro'ssa:

2021californiastate_listMBB.jpg

Voisin myös samalla laittaa tällaisen kysymyksen lajista aktiivisesti seuraaville ja kenties siitä paremmin perillä oleville.
Joten, olenko ainoa täällä, joka ei ymmärrä tätä Hassanin hypetystä?
Fysiikka ei missään nimessä ole huono. Mies on friikkimäinen ja lihasta on...PALJON, mutta en vain jostain syystä näe tässä sitä potentiaalia, mitä ilmeisesti suurin osa muista?

Voisin myös samalla laittaa tällaisen kysymyksen lajista aktiivisesti seuraaville ja kenties siitä paremmin perillä oleville.
Joten, olenko ainoa täällä, joka ei ymmärrä tätä Hassanin hypetystä?
Fysiikka ei missään nimessä ole huono. Mies on friikkimäinen ja lihasta on...PALJON, mutta en vain jostain syystä näe tässä sitä potentiaalia, mitä ilmeisesti suurin osa muista?
Mä ymmärrän hyvin ton hypen. Tosi hyvät kädet ja valtavat reidet, mallikas kaveri. Nuori kisaaja ja tosta kun vielä kehittyy, niin on tosi kova luu!

Mä ymmärrän hyvin ton hypen. Tosi hyvät kädet ja valtavat reidet, mallikas kaveri. Nuori kisaaja ja tosta kun vielä kehittyy, niin on tosi kova luu!

Okei, no minulle tulee tuosta vähän pökkelömäinen vaikutelma.
Ja tuosta, kun vielä kehittyy? Missä mielessä? Massaahan tuolla on jo varmaan pituuteen suhteutettuna enemmän kuin kellään muulla, joten mitä meinaat.

1629033321460.webp

Back
Ylös Bottom