Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jäsen D’ltä väliaikaraporttia.

B049117C-FD28-41FC-B6EC-11F3A63B57F0.webp

24" vois olla kova sana, ettei käy liian etupainoseks. Toi 30 käy kyllä vasemman käden päälle
Juu, sekin hyvä huomioida.

Mulla tuo tulis ihan harrastesahaksi jolla kaadetaan satunnaisesti 70 - 120cm paksuja puita, joten se etupainoisuus ei ole niin ratkaisevaa.

Juu, sekin hyvä huomioida.

Mulla tuo tulis ihan harrastesahaksi jolla kaadetaan satunnaisesti 70 - 120cm paksuja puita, joten se etupainoisuus ei ole niin ratkaisevaa.

Kiuruveden metsoloilla youtubessa hyviä saha videoita. Tekee pihapuunkaatoa, joten isot puut tuttuja. 500i on varmasti tällä hetkellä the saha tuollaisiin hommiin. Ms400 lienee sitten toimiva jos isoimpien kans malttaa rauhallisemmin mennä ja muihin töihin vaihtaa vain lyhyemmän laipan 😁

Nyt minulla herää huoli omasta jaksamisesta. Alemmassa kuvassa näen selvästi miten ihmemies korjasi datsunin mankkaa ajaessaan ja yllättäen oli nainen tuulilasissa. 😬

Epävakaa ja tuulinen keli, pitäisi vähän jaksaa tänään töitäkin tehdä. Vieläkin kyllä ihan puolikuntoinen olo, mutta pakko se on jotain alotella.

Aloin toimeen ja tutkimaan asiaa, joku neverheard-paikka Keltsusta toimittais 10:45 40100-alueelle. 😁 Ettekös te jossai sielläpäi asu?
Eih :D Keltinmäen paikallispizzeria kuulostaa vähän turhan eksoottiselta. Plus muutettiin veke keskustasta tänne Seppälän suuntaan.

Että kiitos selvityksestä, mutta pitänee kuitenkin luottaa Ahjokadun Kebab-keisariin. Joutunu luopumaan aikaisemmista vakiomestoista Baban Alista ja Bestistä.

vaikka eilen nolla annosta alkoholipitoisia juomia niin silti ilimiselevä krapula

laitan sivuvaukutusten piikkiin, onko sillä muuten Tohtorit merkitystä, kun tämä toinen pistettiin huomattavasti alemmas, kun eka ja on käsi paljon kipeempi

laitan sivuvaukutusten piikkiin, onko sillä muuten Tohtorit merkitystä, kun tämä toinen pistettiin huomattavasti alemmas, kun eka ja on käsi paljon kipeempi
En ole tohtori mutta kohtalaisen kokenut #piikittäjä. Niin kauan kun meni oikeaan osoitteeseen niin ei vaikuta. Mulla tuli ekasta piikistä käsi todella kipeäksi mutta meni ohi tokana päivänä.

En huomannu ite juuri eroa ygös- ja kakkoskierroksen piikeissä. Molemmilla kerroilla vähän kipee toi vasen olkalihas, mutta eipä nostellu kuumeita tai muutakaan ihmeellistä.

Back
Ylös Bottom