Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huokaus, mulkaisu ja paikalta poistuminen@Kuparikatto
Näytäppä rouvalle tuo ilmoitus ja kerro että ajattelit huutaa itsellesi.
Sitten tulet kertomaan mikä reaktio.
Kiitos vaan kaikilleNiin ja @Sylverö lle tsemppiä. Pirun ikäviä on nuo jutut.
Hmm... Pitipä poiketa ajankuluksi Arnoldsiin. Muistin, että nämä ylihyviä, mutta nyt kyllä on joko laatu laskenut tai löytynyt parempiakin.
Kuoli sitten rauhassa minun syliin.
Mä oon miettiny samaa vessan lavuaarille. Sen muotoilu on jotenkin epäonnistunut ja vettä jää lillumaan hanan viereen. Lätäkkö muodostaa pölyn kanssa sitkeän töhkän. Luulis että joku tuote on tähänkin pulmaan olemassa?Mitenköhän jos vetäisi autovahaa pöntön sisäpuolelle ja kiillottaisi raivolla. Jäiskö vähemmän jarrutusjäläkiä?
Hehe.Huokaus, mulkaisu ja paikalta poistuminen![]()
Nyt ollaan taas asian ytimessä.Mitenköhän jos vetäisi autovahaa pöntön sisäpuolelle ja kiillottaisi raivolla. Jäiskö vähemmän jarrutusjäläkiä?
Munkki maistuu aina! Siihen riittää jo ajatuskin kammen pyörimisestä.Jos ei munkki maistu niin syy on tämä: puuttuu 100km polkupyöräilyä.
Yleensä otan muuten lenkillä, jos pyssään oikein tauolle, niin munkin ja kahvin. Kerran stoppasin nälissäni Shellile ja otin höyrymakkaran. Se ei oikein sopinut kuvioon vatsani mielestä.
kyllä hyvin huomattu, tekniikka pahasti pielessä.
Kyllä ennen oli ennen.Ja mikä tuossa kassulla kiekon heittelyssä on pielessä? Riippuen radan toteutuksesta kävelyä tulee helposti reippaat 5km, kun käy kierroksen kiertämässä. Lienee varusmiehilläkin kotiin päin, kun käy vapaa-ajalla kierroksella versus makaa punkassa vetämässä sipsiä. Ja että kassulla on jotain mielekästä tekemistä vapaa-ajallekin, kun moni kiekkoa tykkää heittää.
Veikkaisin käyttöastetta korkeammaksi kuin mitä Keuruun temppuradalla oli :D