Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Juuri näin. Jotta se toimisi, testausmäärät pitäisi pystyä tukahduttamaan sadasosaan nykyisestä ja sitä ei tule tietenkään koskaan tapahtumaan.
Tiedostat mutta et hyväksy? Joten taistelet tuulimyllyjä vastaan?

Rokotekattavuus korkealle kahden piikin osalta, jonkin sortin edes näenäinen rokotepassi käyttöön niin päästään tästäkin kurimuksesta. Jokainen mielenosoitus (oli laita sitten mikä tahansa) pitkittää tätä kurimusta.
Ja passia kannatan (vaikkakin termi aika laajasti ja luultavasti eritavoin käsitettävissä) koska sillä voidaan availla ulkomaan matkailua. Itsellä ainakin tulostettuna koodi, jotta jos eksyy norjaan niin pääsee rajalta läpi molempiin suuntiin.
Ja siis passi nimenä on varmaan sen takia, kun sen on suunniteltu (tässä käsityksessä olen minä) toimivan maailmanlaajuisesti. Mutta Enivei, syynä tähän kannatukseen on ihan maailmanlaajuisen uutisoinnin jne. seuraaminen. Ei se sitä tarkoita, että pitäisin tätä kivana tilanteena mutta onhan se nyt selvää että vastaan taistelukaan ei asiaa edistä, vaan pitkittää.
Tietty tiedostan myös, että ei se vastaantaistelu sillä lopu että minä olen jotain mieltä.

En tietenkään hyväksy, testeissä ravaaminen on typerää ja pidentää influenssakautta keinotekoisesti. Taistelen? Kirjoitan mielipiteeni keskustelupalstalle mutta en laske sitä taisteluksi.
Nyt sä et kyllä tilastoja ja niistä seuraavia toimenpiteitä yhdistä ollenkaan.

Oot kertonu, että et ole alusta asti pitänyt maskia esim. Se on vastaantaistelua, koska alussa et voinut et tietää sitten millään mikä tämä virus on ja mihin se kehittyy.

Oot kertonu, että et ole alusta asti pitänyt maskia esim. Se on vastaantaistelua, koska alussa et voinut et tietää sitten millään mikä tämä virus on ja mihin se kehittyy.
Vaikka ei multa kysytty niin vastaan että kai nyt jokainen täysälyinen ymmärtää ettei naamarista ole juuri mitään hyötyä niissä tilanteissa joissa sitä nyt pidetään. Kauppareissut etc.

Ei ole mitään taistelua jättää niitä käyttämättä.

Alussa ei suositeltu naamareita. Tuli vasta yli puoli vuotta myöhemmin, jolloin oli jo selvinnyt, kuinka vaarattomasta viruksesta on kyse.

Tämähän viittaa siihen, että tilanne alkaa helpottamaan ja rokotekin toimii.

Että sinänsähän testeissä käynti ja sitäkautta tartuntojen määrä on hyvä mittari, kun siitä voi nyt vähän ottaa osviittaa että vakavien komplikaatioiden määrä prosentuaalisesti laskee mitä korkeampi on rokotusaste ja täten mitä korkeammalle päästään rokotusaseessa niin sitä lähempänä ollaan rajoitusten poistamista. Vai liekö menee näin helposti.

Syksyllä sairaalat on taas "täynnä". Miksikö? No siksi, että ei ole yhtään sellaista syksyä, jolloin ne ei olis hengitystieinfektioiden vuoksi olleet lähes täysiä. Ja vaikka ne sairaalareissut ei johtuisi tästä ko. taudista, niin kun tautia on liikkeellä paljon, niin sairaalassa todetaan myös paljon positiivisia.

Juuri tuli tieto Briteistä, että yli puolet sairaalojen k-potilaista on testattu positiiviseksi vasta sairaalassa, ja suuri osa on tullut sairaalaan ihan muista syistä.

https://www.telegraph.co.uk/news/20...d-hospitalisations-tested-positive-admission/

No, tämän informaation voi ohittaa sillä, että kuittaa Telegraphin olevan foliohattujen lehti. Eiks vaan?

Alussa ei suositeltu naamareita. Tuli vasta yli puoli vuotta myöhemmin, jolloin oli jo selvinnyt, kuinka vaarattomasta viruksesta on kyse.
No varmaan tajusit että tarkoitin alkua sillä ajankohdalla jossa hengitysuojaimia alettiin suosittelemaan.
Ja vaaratonhan tämä viirus ei ollut alussa ilman rokotteita. Nykyhetkenä voitanee jo sanoa, että tästä saadaan tehtyä influenssan kaltaisesti toimiva mutta älä viitti tommosta paskaa selittää, että olisi ollut alusta asti selvää että tämä olisi ollut vaaraton.

No varmaan tajusit että tarkoitin alkua sillä ajankohdalla jossa hengitysuojaimia alettiin suosittelemaan.
Ja vaaratonhan tämä viirus ei ollut alussa ilman rokotteita. Nykyhetkenä voitanee jo sanoa, että tästä saadaan tehtyä influenssan kaltaisesti toimiva mutta älä viitti tommosta paskaa selittää, että olisi ollut alusta asti selvää että tämä olisi ollut vaaraton.
Parissa-kolmessa kuukaudessa selvisi, että kyse on normaalista influenssasta. Sen jälkeen olen toiminut niin kuin aiempinakin influenssakausina.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Parissa-kolmessa kuukaudessa selvisi, että kyse on normaalista influenssasta. Sen jälkeen olen toiminut niin kuin aiempinakin influenssakausina.
No höpö höpö, äläpä nyt puhu höpöjä. Mikä siinä on niin vaikeeta puhua koronasta? Kun se on nyt jokaisella mittarilla tullut selväksi, nimeä myöten että korona EI OLE NORMAALI INFLUENSSA.

Se on normaalia elämää normaalina influenssakautena, ei taistelua. Ruokavaliostakin on paljon suosituksia mutta niitä ei läheskään kaikki noudata, eivätkä he silti taistele mitään vastaan.
No mutta mitä vittua sä selität, kun eihän tämä ole ollut mikään normaali influenssa vaan korona. Ja varsinkin 2020 alussa ja keväällä. Korona sulki asioita ja palveluita, ei normaali influenssa. Pitää olla vitun urpo juntti jos muuta väittää - ja vitun urpo juntti jos jaksaa tätä samaa täällä toitottaa (viitaten itseeni).

Tiedostat mutta et hyväksy? Joten taistelet tuulimyllyjä vastaan?

Rokotekattavuus korkealle kahden piikin osalta, jonkin sortin edes näenäinen rokotepassi käyttöön niin päästään tästäkin kurimuksesta. Jokainen mielenosoitus (oli laita sitten mikä tahansa) pitkittää tätä kurimusta.
Ja passia kannatan (vaikkakin termi aika laajasti ja luultavasti eritavoin käsitettävissä) koska sillä voidaan availla ulkomaan matkailua. Itsellä ainakin tulostettuna koodi, jotta jos eksyy norjaan niin pääsee rajalta läpi molempiin suuntiin.
Ja siis passi nimenä on varmaan sen takia, kun sen on suunniteltu (tässä käsityksessä olen minä) toimivan maailmanlaajuisesti. Mutta Enivei, syynä tähän kannatukseen on ihan maailmanlaajuisen uutisoinnin jne. seuraaminen. Ei se sitä tarkoita, että pitäisin tätä kivana tilanteena mutta onhan se nyt selvää että vastaan taistelukaan ei asiaa edistä, vaan pitkittää.
Tietty tiedostan myös, että ei se vastaantaistelu sillä lopu että minä olen jotain mieltä.

Juu hyväksytään hiljaa kaikki paska mitä tulee. Jos vaikka bensa maksaa kohta 3 euroa litra niin, voi voi. Hyväksytään vaan kun se joka tapauksessa tapahtuu. Kyllä suomalaiset vaan on vellihousuja nykyään.

No mutta mitä vittua sä selität, kun eihän tämä ole ollut mikään normaali influenssa vaan korona. Ja varsinkin 2020 alussa ja keväällä. Korona sulki asioita ja palveluita, ei normaali influenssa. Pitää olla vitun urpo juntti jos muuta väittää - ja vitun urpo juntti jos jaksaa tätä samaa täällä toitottaa (viitaten itseeni).
Korona ei ole sulkenut mitään, vaan hallitus ja virkamiehet. Täysin tarpeettomasti pelkän uudella nimellä brändätyn influenssan takia.

Back
Ylös Bottom