Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On khyl nättiä. On meinaa hiukka eri asia tollasta pyöritellä ku perus enskaa, painoa se tuplat. Saas nähdä siirtyykö Toni Bou trialin jälkeen enduroon/hard enduroon, siellä taitaa olla pari kärkiukkoa trial taustalla. Grahan Jarvisia seurannut tuben puolella, saa enskan(hard) näyttämään lasten leikiltä.

Ja pyllyjä vaihteeks

Olen pitkään harkinnut taukoa somesta ja mahdollisimman paljon netistä, joudun kuitenkin tekemään koneella päivittäin töitä niin houkutus on aivan liian suuri.
Pitää olla sitten totaalipaasto internetistä, tosin mm. laskut pitää maksaa ja kun nykyään on verkkolaskut jne. niin mahoton tehtävä.
Eikä sekään mutta pillukin on netissä niin siinä kippaa viimeistään.

Joku päivä uutisoitiin, että pehmismassa on loppumassa koko Suomessa :confused:
Tarttee varmaan huomenna ihan itse käydä toteamassa tilanne. Minun vakiokiskalta on saanut vaniljasuklaasekoituksen. "Muutaman" olen maistellut.
Mutta saako suklaa mansikka sekoitusta? Muistan että Elosen kahvilasta sai aikoinaan tuota mutta muualla törmännyt vain harvoin.

Olen pitkään harkinnut taukoa somesta ja mahdollisimman paljon netistä, joudun kuitenkin tekemään koneella päivittäin töitä niin houkutus on aivan liian suuri.
Pitää olla sitten totaalipaasto internetistä, tosin mm. laskut pitää maksaa ja kun nykyään on verkkolaskut jne. niin mahoton tehtävä.
Aloittaa pienestä ja karsii palveluja vähemmälle. Kohta huomaat saman ku minä, et suurinta osaa somealustoista ei kaipaa. Ainoa oikea "some" tili mulla linkedin, sitäkin käytän kerran tai kaks puoleen vuoteen.

Youtubea ja podcastejä tulee netistä lähinnä ihmeteltyä ja toki välillä pokea. Nii ja muutamaa foorumia. Siinäpä ne.

Miesten pariuimahyppy.. Ei nyt mennä itse lajiin, mutta jos naisten beachvolleyn asut on vähän-paljon kyseenalaisia, niin ei näilläkään kyllä asujen materiaalikustannukset kovin isot ole.

Yritin selvittää, että pitääkö tässä alkaa katsomaan miesten pariuimahyppyä, mutta ilmeisesti siellä ei ole mitään kovin kiinnostavaa nähtävää.

Kiviäki_ki.webp

Ou_righty_then.webp

Kunhan ny karsis itekin edes kaikkein turhimmat pois. Tyyliin vaikka avaat hetkeks tän palstan kesken duunien ja sit ootkin 10 minuuttia tuijottanu oskarin avaruusseikkailuja ja miettiny, minkälaista paskaa (oletettavasti) oikeustoimikelpoiset ihmiset suoltaa nettiin..

Parisuhdeaikaan mulla ei ollut instaa ja facenkin käyttö oli satunnaista, pakkis oli varmaan mun käytetyin somejuttu ja sekin ärsytti toista aivan helvetisti ja jopa niin paljon että kävi kyttäämässä mitä kirjoittelin.
Sinkkuaikana on netin käyttö lähtenyt aivan hanskasta ja jos joskus tästä pääsee ihan oikeaan suhteeseen niin viimeistään silloin pitää vieroittaa itsensä tästä.

Back
Ylös Bottom