Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ymmärsitkö nyt kiihkoilevalta hölmöydeltäsi ollenkaan mistä on kyse?
Eli siitä, että välttämättä PCR-testi ei kykene erottamaan korona ja influenssaviruksia toisistaan. Ei se nyt todellakaan tarkoita sitä, etteikö koronaa olisi ollenkaan olemassa. Nyt vähän järkeä mukaan.
En kiihkoile. Ehkä ymmärsin sitten kirjoituksesta jotain väärin. Tuolla nyt heitettiin 80% lukuja et testit olis näyttäny väärin.

Mitä kiihkoiluun tulee niin mun ei tarvi kiihkoilla koronan takia. Yritän kuitenkin suhtautua asioihin realistisesti sen tiedon mukaan mikä itsellä on, enkä hae tietoa iltapäivälehdistä. Mulla henk kohtaisesti on hyvin vähän ymmärrystä ja tietoa tuosta PCR testistä et miten se toimii ja mikä on sen luetettavuus.

Teistä ammatilaista joku voisi valaista tietämätöntä tuosta PCR testistä?

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Noh. Meillä on jokseenki eri näkemys koronan olemisesta ja siitä et mikä se pöpö on. Muutenhan me ollaan aika samalla aaltopituudella.
Kuka sitä muuten sun mielestä ohjailee? Kun täällä jatkuvasti hoetaan poliittinen perus flunssa? Onko olemassa joku isä Abraham jolla on ohjakset käsissä?

Nythän näyttää kuitenki siltä et tässä on lähestulkoon kaikki valtiot tekemässä koronan takia erinlaisia rajoituksia, jopa ns, vihollisvaltiot keskenään. Meinasitko et joku suurempi herra komentelee noita jotka on vihollisia keskenään? Vai voiko vaan olla niin et tämä vitun korona on olemassa ihan omana tautina?
En mä voi tietää ketkä perimmäiset tahot tätä ohjailee, koska en pysty seuraamaan tätä rahaa ja systeemi sellainen että suoraan syyllisen osoittaminen on täysin mahdotonta. Vaikuttaisi ainakin selvältä, että EU ohjailee Suomea täysin tässäkin ja ennen tätäkin aikalailla talutusnuorassa isommissa asioissa. Kuka ohjailee EU:ta? Pankit ovat varmasti isossa osassa mutta tuskin ainoat.

Mutta sinä näet mitä tapahtuu. Ihmisiä kyykytetään, aletaan miettimään eriarvoistamis järjestelmiä, lakeja mietitään millä voidaan kontrolloida ihmisiä paremmin mihin kuuluu seuranta, suljetaan isoja alueita ei minkään takia ja pidetään pelkoa yllä kaikinkeinoin. Sitten rahastatetaan. Tämä on hyvin turmiollinen tie mitä tässä alettu kulkea. Voit uskoa että monelle taholle kelpaisi tahdoton ja aivoton lammasmassa mikä tekee tarvittaessa aivan mitä halutaan. Porukka tuntuu olevan aika hyvin jo ehdollistettu tähän toimeen.

Mutta en voi kertoa sinulle syyllistä. Minä voin vain havainnoida mitä tapahtuu. Se varmasti aiheuttaa ristiriitaisia tunteita ja tekisi varmaan mieli alkaa haukkumaan hulluksi folioksi, mutta se on monelle iskotettu ajatusmaailma kun näitä vaikeita asioita aletaan käymään läpi.

En mä voi tietää ketkä perimmäiset tahot tätä ohjailee, koska en pysty seuraamaan tätä rahaa ja systeemi sellainen että suoraan syyllisen osoittaminen on täysin mahdotonta. Vaikuttaisi ainakin selvältä, että EU ohjailee Suomea täysin tässäkin ja ennen tätäkin aikalailla talutusnuorassa isommissa asioissa. Kuka ohjailee EU:ta? Pankit ovat varmasti isossa osassa mutta tuskin ainoat.

Mutta sinä näet mitä tapahtuu. Ihmisiä kyykytetään, aletaan miettimään eriarvoistamis järjestelmiä, lakeja mietitään millä voidaan kontrolloida ihmisiä paremmin mihin kuuluu seuranta, suljetaan isoja alueita ei minkään takia ja pidetään pelkoa yllä kaikinkeinoin. Sitten rahastatetaan. Tämä on hyvin turmiollinen tie mitä tässä alettu kulkea. Voit uskoa että monelle taholle kelpaisi tahdoton ja aivoton lammasmassa mikä tekee tarvittaessa aivan mitä halutaan. Porukka tuntuu olevan aika hyvin jo ehdollistettu tähän toimeen.

Mutta en voi kertoa sinulle syyllistä. Minä voin vain havainnoida mitä tapahtuu. Se varmasti aiheuttaa ristiriitaisia tunteita ja tekisi varmaan mieli alkaa haukkumaan hulluksi folioksi, mutta se on monelle iskotettu ajatusmaailma kun näitä vaikeita asioita aletaan käymään läpi.
EU on ohjaillu Suomea niin kauan kuin olemme EU:hun kuuluneet. Mä näen asian niin et tuli korona joka ei ollut poliittinen flunssa mutta siitä on tehty poliittinen flunssa ja se tulee jatkumaan pitkään.

EU on ohjaillu Suomea niin kauan kuin olemme EU:hun kuuluneet. Mä näen asian niin et tuli korona joka ei ollut poliittinen flunssa mutta siitä on tehty poliittinen flunssa ja se tulee jatkumaan pitkään.
Joo en kiellä tuota. Kuten sanoin se on vähintään paisuteltu aivan vitusti. Poliittinen flunssa tämä tosiaan täysin varmasti tässä vaiheessa. Se tulee myös jatkumaan pitkään koska ei tästä voi erkaantua kukaan enää tässä vaiheessa nopeasti valtiotasolla oli tässä korruptiossa mukana tai sitten ei

Korona mielenosoitukset sai noin puoliminuuttia ruutuaikaa. Sensijaan, Budapestin pride kulkueen uutisointi sai varmaan 5min.
Lyhyen klipin perusteella, tuollahan ilmeisesti oli (ensimmäistä kertaa) jo ihan kohtuullisesti ihmisiä, ainakin verrattuna keväällä järjestettyihin, missä oli muutamia kymmeniä.

Ymmärsinköhän nyt oikein, eli nykyinen PCR-testi ei kykene erottamaan korona ja influenssa virusta toisistaan? Eli positiivisen tuloksen jälkeen pitäisi vielä varmistaa toisella kokeella, että onko positiivinen tulos koronasta, vai influenssasta? Ja onko näin tehty?
Selittäisi ainakin sen, miksi influenssa on käytännössä "kadonnut" kokonaan, tätähän on toisaalta epäilty jo hyvän aikaa, että influenssat merkataan koronaksi.
Ihan johdonmukaisesti mun ja lukuisten muiden samalla työmaalla olleiden testit ovat näyttäneet negaa silloin, kun on ollut joku muu flunssa kuin korona. Tämän pohjalta veikkaisin, että testit pystyvät erottamaan koronan muista flunssista.

Aika surkeita rokotteita kun joutuu lyömään litratolkulla, eikä siltikään toimi. Vuoden päästä jengillä ei ole enää pelkkä maski, vaan raahaavat myös tiputustelinettä perässään ruokakaupassa.
Oliko hiki kun heräsit tuosta painajaisesta? tuo skenaario ei tule ikinä toteen, väitän et ihmiset kyllästyy tähän paskaan ennenkuin mitään tuollaista tulee tapahtumaan. Vuoden päästä toivottavasti kuljetaan jo normaalisti ilman rättejä naamalla.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
En nyt oikein keksi tähän mitään......

Tampereella aletaan kouluttaa ”influenssereita” – opintojen hinta 34 000 euroa​

Koko termi "influencer" saa yrjön suuhun. Muka trendikästä hevonvitunpaskaa vai onko tässä nyt uuden normaalin komissaarikoulutus käynnissä?

Oliko hiki kun heräsit tuosta painajaisesta? tuo skenaario ei tule ikinä toteen, väitän et ihmiset kyllästyy tähän paskaan ennenkuin mitään tuollaista tulee tapahtumaan. Vuoden päästä toivottavasti kuljetaan jo normaalisti ilman rättejä naamalla.
Kai se vaatii vähintään Sauli Niinistöltä suoran TV-puheen jossa käskee kansalaisia luopumaan maskeista, ja silti osa ei uskalla luopua räteistään.

Kai se vaatii vähintään Sauli Niinistöltä suoran TV-puheen jossa käskee kansalaisia luopumaan maskeista, ja silti osa ei uskalla luopua räteistään.
En tiedä mitä se vaatii mutta tuollaiset litratolkulla lyömiset ja tiputuspullo höpinät on hevosmiesten juttuja. Tuskin tässä ihan hirveästi tarvii ennakoida miten tässä tulee käymään.

Ihan johdonmukaisesti mun ja lukuisten muiden samalla työmaalla olleiden testit ovat näyttäneet negaa silloin, kun on ollut joku muu flunssa kuin korona. Tämän pohjalta veikkaisin, että testit pystyvät erottamaan koronan muista flunssista.
No mutta, nyt sinun pitää informoida faktojesi kera CDC:tä, että he ovat väärässä, kun esität heille todisteesi, he kyllä varmasti pyörtävät päätöksensä PCR-testin korvaamisesta luotettavammalla testillä, minut ainakin nuo tietosi & faktasi vakuutti.

Vaikka mä vastustankin näitä helvetinmoisia rajoituksia ja olisin itse rajoittanu vain riskiryhmäläisten ja ikä ihmisten kontakteja koronan takia enkä tule ikinä hyväksymään sitä et nuoret ja lapset rokotetaan millään koronapiikillä niin koitetaan nyt kuitenki ajatella realistisesti vähän jokainen ollaan sit puolesta tai vastaan. Nuo höpinät et koronaa ei ole vaan kaikki tai suurin osa on vain normi kausi-influenssaa niin se joka noin väittää niin pää pois perseestä ja ulos omasta kuplasta.

Sanomattakin on selvää et korona ja kausi-influenssa on kaksi täysin eri asiaa. Ei kai koko helvetin planeettaa pistetä sekaisin millään normi kausi-influenssalla.

Kyllä laitetaan Great Reset. Huomasitko miten helposti meitä suomalaisia kusetettiin Koronan varjolla ja elvytyspaketti meni tosta vaan läpi, piti olla ainutkertainen no meni pariviikkoa ja siitä tulee seuraava ja pysyvä paketti.

En tiedä mitä se vaatii mutta tuollaiset litratolkulla lyömiset ja tiputuspullo höpinät on hevosmiesten juttuja. Tuskin tässä ihan hirveästi tarvii ennakoida miten tässä tulee käymään.
Meillä taitaa olla aika erilainen huumorintaju, tai siis jos sulla sellainen edes on?

Kyllä laitetaan Great Reset. Huomasitko miten helposti meitä suomalaisia kusetettiin Koronan varjolla ja elvytyspaketti meni tosta vaan läpi, piti olla ainutkertainen no meni pariviikkoa ja siitä tulee seuraava ja pysyvä paketti.
Kyllähän tuon huomaa jokainen joka seuraa edes hitusen politiikkaa. Mulla on kyllä sellaiinen kuvitelma et tuo elvytyspaketti on lyöty lukkoon jo ennen tätä pahinta koronahässäkkää. Tuosta olen kyllä samaa mieltä et kansaa ohjaillaan ihan koko ajan ja suurin osa siihen myös uskoo ihan täysillä.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom