Kuin kirsikka kakun päällä, tätähän sitä koko vierailun ajan odotetaan.Tuo kuuluu ohjelmaan vierailun päätteeksi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuin kirsikka kakun päällä, tätähän sitä koko vierailun ajan odotetaan.Tuo kuuluu ohjelmaan vierailun päätteeksi!
Voihan prkl, hiano.
Kertokaapas ammattilaiset mitä kannattaa tehdä Heltsinkissä?
Mulle kans, huomenna siellä.Kertokaapas ammattilaiset mitä kannattaa tehdä Heltsinkissä?
Mulle kans, huomenna siellä.
Mä olen aina ihmetellyt että mikä ajaa ihmisiä tällaiseen masokismiin. Meillähän oli niin että reissattiin paljon asuntovaunulla kun oltiin lapsia, ja kyllä se oli semmosta saakelin venkoamista aina.Ultimaattinen parisuhdetesti: uusioperheellä asuntoautolla ympäri Suomea..
@ kaskis.. 7 mukia viiniä alla, kaks vielä..![]()
En juo kahvia (tai konjakkia) muutenkaan. Oikein hyvää oli ihan näin. Nyt voi rauhassa sammua hotellin petiin.Muista myös kahvi ja konjakki!
Olen nykyään sokerineitseellinen bodymunkki, en alennu moiseen.Vieläkö invikselle maistuu nämä?
katso liitettä 229838
Vähän kävi kyllä sääliksi naapuripöydän miestä ja hänen vaikutuspiirissä ollutta naisoletettua. Eij kelvannut sommelierin ja kokin parittamat viinit ja ruuat (aivan hemmetin hyvin onnistuneet btw), ei sentään, pitää tilata asiantuntevasti yksi pullo koko 8 ruokalajille..![]()