Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tostahan saisi sitä kuuluisaa uutta liiketoimintaa, maalaisi mattamustaksi ja ristikot ikkunoihin.
Edulliseen 250€/h + alv kävisi aina välillä antamassa takkutukille kylvyn, itsenäisyyspäivän tienoilla etenkin toimisi vesi verraten hyvin.
Kävi mielessä että jos ihan huumorimielessä korottaisi hintaa kerralla 10k.

Hehe.

Lähes parhaita.
Oon yksittäisiä katsonut muun muassa infinity wars ja end game sekä thor ragnarok. Mutta käsittääkseni jos katsoisi järjestyksessä niin pääsee kuulemma paremmin kiinni henkilöihin ja juoneen tms. Liian työlästä. 😅

Tein kerran leffateatterissa myös kuulemma sen virheen, että kun lopputekstit alkoi olin lähtemässä pois. Lopussa on aina joku ekstra pätkä. 🙄

Oon yksittäisiä katsonut muun muassa infinity wars ja end game sekä thor ragnarok. Mutta käsittääkseni jos katsoisi järjestyksessä niin pääsee kuulemma paremmin kiinni henkilöihin ja juoneen tms. Liian työlästä. 😅

Tein kerran leffateatterissa myös kuulemma sen virheen, että kun lopputekstit alkoi olin lähtemässä pois. Lopussa on aina joku ekstra pätkä. 🙄
Lopussa on tainnut olla vinkki mitä seuraava Marvelin leffa sisältää.

Ne on aika monimutkaisia hahmoja ja tosiaan rakentuvat leffa leffalta. Ja kun kaikki katsoo, niin huomaa kuinka pitkälle niitä tulevia leffoja on aina mietitty ja pieniä vihjeitä tulevasta löytyy sieltä täältä. Lisäksi tietenkin se lopusta löytyvä extra, joka kertoo suoraan tulevasta leffasta. Hyvin viihdyttäviä elokuveja!

ympari_mennaan2.gif

Ja jos tekstin lukee, niin siellähän lukee että puhalsi ne lähes kympinkin lukemat.

Pittee osata lukkee, sano. Eli ymmärrän, jos koronalukujen hahmottaminen haastavaa, jos kymppikin jo vaikia ymmärtää. 😄

Back
Ylös Bottom