Aika kiperä kysmys...Mikä arvaus vasarahinnalle?
Tuotanoinniin, veikkaan että 20 tuntumaan.
Tosin huudettiinhan VR:n Rasista 32, että mistä näitä tietää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika kiperä kysmys...Mikä arvaus vasarahinnalle?
Tostahan saisi sitä kuuluisaa uutta liiketoimintaa, maalaisi mattamustaksi ja ristikot ikkunoihin.Mikä arvaus vasarahinnalle?
Lähes parhaita.Mä oon yrittänyt katsoa Marvelin elokuvia, mutta ei jaksa alkaa niitä katsomaan pitäisi kuulemma katsoa kaikki vielä järjestyksessä.
Kävi mielessä että jos ihan huumorimielessä korottaisi hintaa kerralla 10k.Tostahan saisi sitä kuuluisaa uutta liiketoimintaa, maalaisi mattamustaksi ja ristikot ikkunoihin.
Edulliseen 250€/h + alv kävisi aina välillä antamassa takkutukille kylvyn, itsenäisyyspäivän tienoilla etenkin toimisi vesi verraten hyvin.
Siis siellä neuvotellaan kebabpizzoista.![]()
Panttivankitilanne ohi ruotsalaisvankilassa – molemmat panttivangeista vapautettu, sieppaajat otettu kiinni
Eskilstunan lähellä Hällbyn vankilassa vartijoita panttivankeinaan pitäneet vangit istuvat medioiden mukaan murhatuomiota.www.iltalehti.fi
tuostahan saisi elokuvaa, jos joku kuvaisi
Oon yksittäisiä katsonut muun muassa infinity wars ja end game sekä thor ragnarok. Mutta käsittääkseni jos katsoisi järjestyksessä niin pääsee kuulemma paremmin kiinni henkilöihin ja juoneen tms. Liian työlästä.Lähes parhaita.
Lopussa on tainnut olla vinkki mitä seuraava Marvelin leffa sisältää.Oon yksittäisiä katsonut muun muassa infinity wars ja end game sekä thor ragnarok. Mutta käsittääkseni jos katsoisi järjestyksessä niin pääsee kuulemma paremmin kiinni henkilöihin ja juoneen tms. Liian työlästä.
Tein kerran leffateatterissa myös kuulemma sen virheen, että kun lopputekstit alkoi olin lähtemässä pois. Lopussa on aina joku ekstra pätkä.![]()
Mikkelin panttivankidraama olis myös kova Renny Harlinin ohjaamana.![]()
Panttivankitilanne ohi ruotsalaisvankilassa – molemmat panttivangeista vapautettu, sieppaajat otettu kiinni
Eskilstunan lähellä Hällbyn vankilassa vartijoita panttivankeinaan pitäneet vangit istuvat medioiden mukaan murhatuomiota.www.iltalehti.fi
tuostahan saisi elokuvaa, jos joku kuvaisi
![]()
Rattijuoppo puhalsi lähes 10 promillea Joensuussa – tarkistuksessakin todella harvinainen lukema
Miehen epäillään syyllistyneen törkeään rattijuopumukseen Joensuussa.www.iltalehti.fi
Ei ihan ekaa kertaa taidettu häppää ottaa. #hehe
Ne on aika monimutkaisia hahmoja ja tosiaan rakentuvat leffa leffalta. Ja kun kaikki katsoo, niin huomaa kuinka pitkälle niitä tulevia leffoja on aina mietitty ja pieniä vihjeitä tulevasta löytyy sieltä täältä. Lisäksi tietenkin se lopusta löytyvä extra, joka kertoo suoraan tulevasta leffasta. Hyvin viihdyttäviä elokuveja!Oon yksittäisiä katsonut muun muassa infinity wars ja end game sekä thor ragnarok. Mutta käsittääkseni jos katsoisi järjestyksessä niin pääsee kuulemma paremmin kiinni henkilöihin ja juoneen tms. Liian työlästä.
Tein kerran leffateatterissa myös kuulemma sen virheen, että kun lopputekstit alkoi olin lähtemässä pois. Lopussa on aina joku ekstra pätkä.![]()
Onhan se 6,5 lähes 10. Hetki hetkeltä ymmärtää paremmin esim korona uutisointia.![]()
Rattijuoppo puhalsi lähes 10 promillea Joensuussa – tarkistuksessakin todella harvinainen lukema
Miehen epäillään syyllistyneen törkeään rattijuopumukseen Joensuussa.www.iltalehti.fi
Ei ihan ekaa kertaa taidettu häppää ottaa. #hehe
No, 6,5kin on ihan rispektin arvoinen lukema.Onhan se 6,5 lähes 10. Hetki hetkeltä ymmärtää paremmin esim korona uutisointia.
On toki, 3 promillea yleensä riittää jo kaatamaan suurimman osan, 5 promillea jo tappaa tehokkaasti.No, 6,5kin on ihan rispektin arvoinen lukema.