Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
No jos tekisit niin kuin ehdotettiin, että lyöt tutkimuksen nimen googleen, saattaisit löytää tutkimuspaperit, joissa on lueteltuina rahoittajat ja mahdolliset eturistiriidat kuten asiaan kuuluu.

No sen verran katoin sitä et jotain rokotteiden tehoja siinä tutkitaan. Mites sitten ne haitat. Niitähän ei ole ja kaikki ilmoitusjärjestelmät on manipuloituja + niihin voi ihan kuka vaan ilmotella mitä haluaa...

Mitä rokotekattavuutta nyt tavoitellaan? Ekaks sen piti olla 70% aikuisväestöstä, sit 80% ja nyt tarpeeks taitaa olla sadan prosentin kattavuus koko väestön osalta kaikissa ikäluokissa? Ja voihan olla että sekään ei riitä ja joudutaan rokottamaan myös kaikki eläimet ja epäihmiset yms

Mitä rokotekattavuutta nyt tavoitellaan? Ekaks sen piti olla 70% aikuisväestöstä, sit 80% ja nyt tarpeeks taitaa olla sadan prosentin kattavuus koko väestön osalta kaikissa ikäluokissa? Ja voihan olla että sekään ei riitä ja joudutaan rokottamaan myös kaikki eläimet ja epäihmiset yms
Eikös ne nuoria meinaa seuraavaksi. Sieltä löytyy vielä paljon piikitettävää ja kun vanhemmat ovat suurimmaksi ottaneet kakkoseen piikkiä voi sen lapselleen sitten laittaa kevyemmin.
Lääkefirmat kiittävät ja piikkiä kulkee laivoittain.

On se aika .... tuo mikasa. Kitisee tutkimuksista, mutta itse listailee tutkimuksia joissa selvästi sanotaan :
This article is a preprint and has not been peer-reviewed. It reports new medical research that has yet to be evaluated and so should not be used to guide clinical practice

näin ainakin björkin reilu 800k potilaan tutkimuksessa Björk tutkimus
sekä Guijarron tutkimuksessa

Ja vain muutaman vilasin. Varmaan löytyy useampi kun jaksais käydä nuo läpi, mut hei eihän paavi mikasakaan niitä jaksanut niin en taida minäkään.

No mitäpä pienistä... kunhan saa kymmenen viestiä vähintään tuutattua per päivä tänne.

On se aika .... tuo mikasa. Kitisee tutkimuksista, mutta itse listailee tutkimuksia joissa selvästi sanotaan :

Ja vain muutaman vilasin. Varmaan löytyy useampi kun jaksais käydä nuo läpi, mut hei eihän paavi mikasakaan niitä jaksanut niin en taida minäkään.

No mitäpä pienistä... kunhan saa kymmenen viestiä vähintään tuutattua per päivä tänne.

Protojuttua protopiikkiin.... how else?

No jos tekisit niin kuin ehdotettiin, että lyöt tutkimuksen nimen googleen, saattaisit löytää tutkimuspaperit, joissa on lueteltuina rahoittajat ja mahdolliset eturistiriidat kuten asiaan kuuluu.

kuka oikeasti töissä käyvä, jaksaa tälläiseen paskaan kuluttaa kauheasti aikaa.

Mä avitan. Tuossahan ne. Linkit jokaiseen. Niissähän lukee mitkä on vertaisarvioitu ja mitkä ei.
https://www.eurosurveillance.org/co...26.28.2100563.t1?fmt=ahah&fullscreen=true#r29

Euroopan tautienehkäisy- ja -valvontakeskus​

Euroopan tautienehkäisy- ja -valvontakeskus (engl. European Centre for Disease Prevention and Control, ECDC) on vuonna 2005 perustettu, Tukholman alueella toimiva EU:n erillisvirasto.

Arvaappa miks sen perusteella ei voi tehdä päätöksiä? Koska se on kohortti tutkimus jossa tutkittiin 1llä annosta. Sanoo kai se järkikin, että ei yhden tutkimuksen perusteella voi tehdä päätöksiä.

Mä muuten muistutan miten se arvio tehdään; kannattaa kuunnella tarkkaan. Maria Von Kerkhoven ( :heart: ) kertoo:

View: https://twitter.com/mvankerkhove/status/1255917989356019713?s=20

Pikkasen eri prosessi kuin osa on antamassa ivermektiiniä.:giggle: Ja en, en ole jokaista käyny lävitse. Pitää paikkansa. Mun ei tarvitse. Mutta mä luotan ja oletan, että who, cdc, nih, thl, ecdc on aika helvetin paljon tarkemmin. Ja ne on aika pirusti paljon minua älykkäämpiä tyyppejä sen tekemässä. Ja eiköhän ne reagoi jos on aihetta.

Viimeksi muokattu:
1626797033996.webp

Ei tuossa mitään hämmentävää pitäisi olla. Kyllä siellä salilla pystyy pitämään etäisyyksiä ihan eri tavalla.

Itellä ainakin menee ihan toisinpäin. Kaupassa helpompi pitää etäisyyksiä ja sit jos jonkun ihan vierestä joutuu jonku tuotteen hakee ni ne kontaktit on ihan sekunteja. Salilla saatat reenata kuitenkin jonkun tuntemattoman vieressä suht pitkäänkin.

Back
Ylös Bottom