Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Riippuu varmaan, mitä koneella on tarkoitus tehdä, mitä se saa maksaa ja minkälaista käyttöikää ja -mukavuutta odottelee.. Tissit nyt kattoo melkein millä läpyskällä vaan.

Oliko @doownek niin että se chromebook on hyvä hankinta?
Mulla paloi käpy.
On siis periaatteessa toiminnalta sama kuin puhelin että ei ladata ohjelmia vaan haetaan äppi jos oikein käsitin.
Sitten kun halusit esim. polarin sykemittarin toimimaan niin arvatkaas oliko siihen sitten olemassa silloin. Ei ollut, muutamassa muussakin tuli vähän samaa ongelmaa.
Oishan sitä varmaan oppinut käyttämään kun aikansa räpeltää mutta totesin esim. openofficen asentamisen toivottamaksi joka on taas mun päivittäinen työkalu.
Eikös se ollut päinvastoin, että kirosanat lensivät. Vai muistanko väärin, näin väärin.
Juur näin.

Noen, palautin sen kun olin ostanut kikantista 60 päivää testiaikaa varustettuna ja ihan tavallisen läppärin ostin.

Jos kiinan vermeet ei närästä, niin joku 14" Huawein Matebook vois olla Heatseekerille ihan asiallinen tumputus- ja laskunmaksukone.

Back
Ylös Bottom