Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuuma keli, josta seurauksena liiallinen nestetankkaus.Mitäs @Kajsna arvelee. Miten lentää Ruuskasella ja Helanderilla keppi tänään? Ounastelen heikkoja kaaria.
Pröötmitä sitten tapahtuu.
Tätä on kyllä kokeiltava!
Mää luulen, että jäsen @Kajsna on tässä diagnoosiryhmässä asijantuntia. Ja minua myös aihe kiinnostaa.Voiko päästä työhaluttomuus eläkkeelle?
Osaako palstan valkotakkiset kertoa miten onnistuu?
No voissaat ne on käytävä huomenna hakemassa talteen.Tätä on kyllä kokeiltava!
![]()
Saako järvisimpukoita syödä? Huippukokki: "Paljon parempaa mitä odotin"
Järvestä sukelletut simpukat ovat maukasta lähiruokaa. Ne ovat parhaimmillaan kesän lopussa, sillä tuhdissa kunnossa oleva simpukka on rasvapitoinen.yle.fi
Samat ajatukset. Voihan se vahingossa lipsahtaa vähä pidemmällekin, mutta olisin laittanut Laineen isoihin kisoihin.Mitäs @Kajsna arvelee. Miten lentää Ruuskasella ja Helanderilla keppi tänään? Ounastelen heikkoja kaaria.
Ei, ei onnistu.Voiko päästä työhaluttomuus eläkkeelle?
Osaako palstan valkotakkiset kertoa miten onnistuu?
Töihin.Mää luulen, että jäsen @Kajsna on tässä diagnoosiryhmässä asijantuntia. Ja minua myös aihe kiinnostaa.
Käyttääkö sellaista alaosaa myös aikuiset naiset, joilla useimmiten on myös selluliittia? Minullakin on ja en kyllä ole asian kanssa niin sinut, että esittelisin pyllyä julkisesti!Minä kyllä pidän tästä nykynaisbikinityylistä, jossa pakarat jätetään ihan kokonaan esille.
Vähemmän noilla selluloosaa näkyy, vuosia osalla kyllä kiitettävästi.Käyttääkö sellaista alaosaa myös aikuiset naiset, joilla useimmiten on myös selluliittia? Minullakin on ja en kyllä ole asian kanssa niin sinut, että esittelisin pyllyä julkisesti!
Sitähän minäkin, että ei niitä ihan kaikki käytä. Vaikka eihän selluliitti monilla (minullakaan) juuri näy, ellei jännitä pakaraa.Vähemmän noilla selluloosaa näkyy, vuosia osalla kyllä kiitettävästi.
No yleisesti, ihan sama selluliitille jos alla lihaa ja päällä rasvaaKäyttääkö sellaista alaosaa myös aikuiset naiset, joilla useimmiten on myös selluliittia? Minullakin on ja en kyllä ole asian kanssa niin sinut, että esittelisin pyllyä julkisesti!
Mutta sinänsä tyhmä asia ahdistella