BB PRO Roelly Winklaar

Miten joku voi tolla tasolla sössiä oman osallistumisensa tolla tavalla? Vielä noin viikko sitten etsinyt jumalauta turkista kuntosalia jossa voi treenata, silloinkin oli huhujen mukaan se oma porukka jo lähtenyt jenkkeihin ja huhut lähti pyörimään.

Voin kuvitella miten paljon syö miestä kun periaatteessa vuoden ajan enemmän tai vähemmän satsannut kaiken tähän yhteen tapahtumaan ja nyt istuu karanteenissa Turkissa. No, tässä voi kyllä mielestäni vähän jo katsoa peiliin. Jos itse olisin olympia-kilpailija niin olisin lentänyt tyyliin syyskuussa Ontarioon tai missä se kilpailu onkaan, ja istunut jossain eristyslaatikossa koko ajan kunnes pääsee lavalle.
Orlandossa mutta muuten totta joka sana.

Kamal teki mun mielestä tosi järkevästi, kun meniköhän se 6-8 viikkoa ennen kisoja jo jenkkeihin. Tässä maailman tilanteessa en jättäis ihan viime tinkaan tota matkustamista tonne. Harmin paikka kyllä taas, kun yksi top 6 kilpailija jää pois.

Miten joku voi tolla tasolla sössiä oman osallistumisensa tolla tavalla? Vielä noin viikko sitten etsinyt jumalauta turkista kuntosalia jossa voi treenata, silloinkin oli huhujen mukaan se oma porukka jo lähtenyt jenkkeihin ja huhut lähti pyörimään.

Voin kuvitella miten paljon syö miestä kun periaatteessa vuoden ajan enemmän tai vähemmän satsannut kaiken tähän yhteen tapahtumaan ja nyt istuu karanteenissa Turkissa. No, tässä voi kyllä mielestäni vähän jo katsoa peiliin. Jos itse olisin olympia-kilpailija niin olisin lentänyt tyyliin syyskuussa Ontarioon tai missä se kilpailu onkaan, ja istunut jossain eristyslaatikossa koko ajan kunnes pääsee lavalle.
Amatöörien puuhastelua

Mikä ihme siinä on, ettei nämä Kuwaitin gurut saa otettua parempi kuvia?

Liitteet

• roelly01.webp
    roelly01.webp
    40 KB · Katsottu: 528
Ne laulattaa clarityä ku viimeistä päivää.

Ne tuntuu tekevän tuota jatkuvasti, Ashkanani mm. tulee heti mieleen.
Ja mitähän hyötyä tuosta on, antaa vain väärän vaikutelman fysiikasta, mikä sitten myöhemmin kostautuu, kun henkilö nähdään kisavaloissa paljaan silmän alla...

Back
Ylös Bottom