Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olethan säkin täällä. Samantien kun joku parkaisee niin backup tulee heti esiin. Siksi aika ironista että sanot noin vaikka lurkkaat siellä selvästi kanssa.Mä luulin et olisivat isä ja poika, mutta toki voivat olla sama. Tai sitten ei. Mut koronalahkolaisia ja faneja kumpikin. Ei mitään muuta elämää. Pelkkää koronaa.
Toi oikeasti toimii eli kun perus lambi näkee ettei muilla ole niin eipä se itsekään enää pidä. Tämä toimii valtaosaan.Tänään eräässä asiakaspalvelupaikassa oli 2 työntekijää tiskin takana ja minä odottamassa penkillä, kellään ei naamareita.
Tilaan tuli nainen rätti naamalla, kävi hetken päästä autolla ja takas tullessa.. TSadAa! Ei ollut enää naamaria, nän se ryhmädynamiikka toimii.
Kaupoissa näyttää olevan 90% edelleen rätit naamalla ja some kuohuu paikallisesti infernaalisesti kun tilanne on täysin katastrofaalinen!!!!
Ensin rokotteen piti antaa 85% suojan, sitten suojata vakavalta taudilta, ja nyt pohditaan kolmatta tehostetta. Mitä seuraavaksi? Pitääkö hukuttaa itsensä siihen saatanan paska rokotetta, niin ettei ainakaan koronaan kuollut?
Joo sekasin noi on ainakin koronasta menny.Mä luulin et olisivat isä ja poika, mutta toki voivat olla sama. Tai sitten ei. Mut koronalahkolaisia ja faneja kumpikin. Ei mitään muuta elämää. Pelkkää koronaa.
Mä luulin et olisivat isä ja poika, mutta toki voivat olla sama. Tai sitten ei. Mut koronalahkolaisia ja faneja kumpikin. Ei mitään muuta elämää. Pelkkää koronaa.
Isä ja poika olisikin villi teoria. kyllä toi kuitenkin yksi ainut henkilö on. Teki toiset tunnarit jolla voi tukea. Kognitiiviset taidot eivät vaan riitä tekemään siitä yhtään edellisestä poikkeavaa.
Tai jopa kolmannet, hehe. Itsekin olen sanaa mieltä nimimerkki Roopelin kanssa käytännössä kaikista asioista.
Viedäänpä tämä ajatus ihan loppuun asti kun kerran aloitettiin eikä jätetä puolitiehen. Mitä tapahtuu jos jokainen lopettaa testeissä juoksemisen? Tapahtuu sellainen asia, että korona leviää ja leviää kenenkään tietämättä ja siinä samalla sairastuu enemmän myös porukkaa joka päätyy sairaalahoitoon. Nyt meillä ei ole mitään muita koronapositiivisia kuin siellä sairaalassa olevat ja siellä testatut. Uutiset laulaa, että joku ö-variantti on äärimmäisen vaarallinen, koska 100 % sen saaneista joutuu sairaalahoitoon. Sehän on niin, että mitä enemmän testeissä juostaan, sitä pienempi on sairaalahoitoon joutuneiden prosentuaalinen osuus ja sitä lievemmältä koko pandemia näyttää. Eli testeissä käynti onkin lopulta positiivinen asia tämän hulluuden kannalta.Testien määrällä tarkoitin sitä, että se pitää yllä tätä täysin tarpeetonta härdelliä. Jos testeissä ei käytäisi, THL:n luvut näyttäisivät todella pieniä tartuntamääriä eikä esim. hallituksella olisi mitään mihin nojautua mahdollisten uusien rajoitusten osalta.
Sairaalassa olevien määrä on tosiaan niin äärimmäisen pieni, että se häviää kohinaan.
En muista aiemmiltakaan influenssakausilta minkäänlaista painetta mistään suunnalta mennä testeihin. En edes pahimmilta kausilta, jolloin teho-osastojen paikat ovat loppuneet ja 2000 ihmistä kuollut. Miksi nyt pitäisi mennä testeihin? Mikä on muuttunut?Viedäänpä tämä ajatus ihan loppuun asti kun kerran aloitettiin eikä jätetä puolitiehen. Mitä tapahtuu jos jokainen lopettaa testeissä juoksemisen? Tapahtuu sellainen asia, että korona leviää ja leviää kenenkään tietämättä ja siinä samalla sairastuu enemmän myös porukkaa joka päätyy sairaalahoitoon. Nyt meillä ei ole mitään muita koronapositiivisia kuin siellä sairaalassa olevat ja siellä testatut. Uutiset laulaa, että joku ö-variantti on äärimmäisen vaarallinen, koska 100 % sen saaneista joutuu sairaalahoitoon. Sehän on niin, että mitä enemmän testeissä juostaan, sitä pienempi on sairaalahoitoon joutuneiden prosentuaalinen osuus ja sitä lievemmältä koko pandemia näyttää. Eli testeissä käynti onkin lopulta positiivinen asia tämän hulluuden kannalta.
Varmaan tarttuvuus, kuolleisuus, tehohoidon/sairaalahoidon tarve.En muista aiemmiltakaan influenssakausilta minkäänlaista painetta mistään suunnalta mennä testeihin. En edes pahimmilta kausilta, jolloin teho-osastojen paikat ovat loppuneet ja 2000 ihmistä kuollut. Miksi nyt pitäisi mennä testeihin? Mikä on muuttunut?
Uutisointi ja panikointi. Se on muuttunut. Eikä se panikointi ainakaan sillä lopu, että yritetään saada virus näyttämään vielä vaarallisemmalta. Kyllä mä tiedän, että munkin idea on kaukana todellisuudesta, mutta ainakin teoriassa enemmän testejä on parempi kuin vähemmän testejä.Miksi nyt pitäisi mennä testeihin? Mikä on muuttunut?