Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Miks mulla tulee sketsistä mieleen jäsen doownek ja palkollisensa.

Screenshot_20210706-180903_QuickPic.jpg

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Minäpä sain nyt sitten idean että voisi alkaa etsimään talveksi off-road renkaita kun ei tehot oo enää ongelma, yllättävää kyllä 22" vanteille ei tarjontaa näytä olevan ihan älyttömästi. Voi olla etten ole vain osannut etsiä vielä oikeista paikoista.
Seuraavaksi suunnitelmaan lisätään kattolisävalot ja mattamusta teippi koko auton päälle. (paitti lasit)

Tämä Dark Country, tarkoitatteko musiikkigenreä vai hauskat kotivideot Sampon yhtyettä 🤔
Minä ainakin viittasin yhtyeeseen.

Vettä ei vielä, jännä pilvi
katso liitettä 229381
Siellä kajakkiporukka odottelee että milloin pilvi tulee sen verran lähelle ettei enää kerkiää hyvässä kelissä rantaan.

Kerran oltiin yhdellä metsälammella hyvällä ilmalla ja katsottiin että onpa jännän näköinen pikkuinen pilvi tulossa, että pitää varmaan jonkin ajan päästä lähteä varalta rantaa kohti. No eipä ehditty minnekkään kun alkoi puhaltaan niin kovasti että nakkasi kanootin ensin sivuttain ja sitten ympäri. Eka reissu kanootilla ja silloin ei vielä ollut melontaliivejä eikä älytty että aivan kaikki varusteet täytyy olla kanootissa kiinni jollain tapaa. Oli melkoinen työmaa onkia kalastusvälineet ym talteen.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Ja minä tyylisuuntaan:whistle:
Hain siis tyylisuuntaa kun ihan aluksi mainitsit asiasta. Kuuntelin joitakin ja tykkäsin kyllä! Ja Spotify tarjosi myös tuota yhtyettä, sekin toimi. Niin tässä kohtaa ehkä enemmän tarkoitin yhtyettä mutta tyylisuuntakin toimi. win-win.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom