Sieltäkö se jumalaton älämölö tänne kuuluu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ööh - ei ehkä ihan noin...Kai sä käyt keikan päätteeksi sanomassa: mun nimi on vokotti, tarkasta tämä! Ja näytät haukkaa.
Tä? Eikös itsevarmuus ole hot. Tai jotain. Kuulemma.Ööh - ei ehkä ihan noin...
Tä?Ööh - ei ehkä ihan noin...
Meni vitsi ohi. Tai sit mä oon ainoa joka sitä piti hyvänä :DÖöh - ei ehkä ihan noin...
Vuosia sitten kun kävin yössä joraamassa niin eräänä aamuna muistin, että saatoin käydä subwayssa yöllä. Menin takin taskulle ja siellä se oli taskussa, ei muutakuin mikron kautta suuhun.Toki, ryyppyillan jälkeen makkaraperunat on mitä parhainta gourmeeta.
Menin takin taskulle ja siellä se oli taskussa
Ei kai noita mäkkäreitä tapa mikään.Muistelen nähneeni jotain juttua vuosikausiksi taskuun unohtuneesta juustohampurilaisesta. Ei ollut pöpöjä pahasti, oli kuivunut niin hyvin.
Tä? Eikös itsevarmuus ole hot. Tai jotain. Kuulemma.
Häh. Mistä me oikeastaan keskustellaan?Meni vitsi ohi. Tai sit mä oon ainoa joka sitä piti hyvänä :D
Häh. Mistä me oikeastaan keskustellaan?
Niissä on niin vahvat säilöntäaineet että ne voi melkein jättää perintönä seuraaville sukupolville tai museoon näytille.Muistelen nähneeni jotain juttua vuosikausiksi taskuun unohtuneesta juustohampurilaisesta. Ei ollut pöpöjä pahasti, oli kuivunut niin hyvin.
Tulkitaan miehen logiikalla että ei hauberia, vaan esitellään jotain muuta suurta ja paksua.
Esim mahaa
Niin siis Mariskalla oli joskus muinoin se biisi mun nimi on Mariska, tarkasta tämä.Häh. Mistä me oikeastaan keskustellaan?