Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Äskeiseen lisäksi, että saahan sen piikin olla ottamatta, jos ei koe koronan riskiä suureksi omalla kohdallaan. Toisaalta on ihan turha perustella piikin ottamattomuutta sillä, että se on vaarallinen, koska koronan riski on huomattavasti suurempi oli minkä ikäinen tahansa.

Se on turha mikä suurin syy itselle. Toinen syy toki että mahdolliset haittavaikutukset hätärokotteella.
Kolmenneksi sen ottamisesta on tehty vaatimuksia tiettyihin asioihin mitä voi tehdä eli ei ole neutraali piikki mitä en siedä enkä tuollaista kehitystä muutenkaan.

Sä puhut paljon oletuksia. Lisää "voi" koronajuttuihisi niin olet THL kanssa samalla viivalla.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Tässä kun on tullut muutama rokotekriittinen viesti luettua (myrkkyä vittu, immuunipuolustus menee ym.) niin kiinnostaisi tietää, että kuinka paljon näitä kriitikoita tuolla kylillä pyörii.
Että oletteko törmännyt myrkkypiikkiuskovaisiin ulkomaailmassa vai höyryääkö ne kaikki vaan netissä?

Näistä muista sankareista en tiedä, mutta ainakin Mike on todistettavasti käynyt ulkona välillä. Onko tullut muita samaan tapaan ajattelevia vastaan?

Itse olen kohdannut yhden ihmisen, joka ei aio rokotetta ottaa. Mut ei sekään mistään myrkyistä hourinut. Eikä haukkunut minua.
En minäkään aiko rokotetta ottaa, vaikka tääsä viimeiset pari viikkoa olenkin punninnut asiaa. En ole uskovainen, mutta kaiken sen datan perusteella mitä tällä hetkellä on, uskon että omalla kohdallani rokotteesta saatava hyöty verrattuna siihen mitä itse rokotteesta voisi pahimmillaan saada on 50/50.

Jos kävisi niin huonosti että sattuisin olemaan siinä prosentissa jolle covid iskee kunnolla, ja pahimmillaan lähtisi henki. Niin silti kuulun mieluummin siihen porukkaan joka kieltäytyi rokotteesta ja selviytyi yhtä hyvin hengissä, ilman lisättyjä aineita kehossa.

Jokaisen on punnittava näitä vaihtoehtoja, mutta se että kokonaan kyseenalaistamatta mennään piikille, on mielestäni huolestuttavaa.

Koronan kuolleisuudesta kun puhutaan
Se on turha mikä suurin syy itselle. Toinen syy toki että mahdolliset haittavaikutukset hätärokotteella.
Kolmenneksi sen ottamisesta on tehty vaatimuksia tiettyihin asioihin mitä voi tehdä eli ei ole neutraali piikki mitä en siedä enkä tuollaista kehitystä muutenkaan.

Sä puhut paljon oletuksia. Lisää "voi" koronajuttuihisi niin olet THL kanssa samalla viivalla.
No subjektiivisesti voit perustella asian itsellesi miten haluat. Mitkä nämä mun oletukset ovat? Tilastolliset tosiasiat eivät ihmisten mielipiteistä välitä ja rokotteen riskit nyt vain ovat huomattavasti pienemmät kuin sairastamisen riskit. Onko tässä mikä tämä kehitys mitä et siedä? Rokotepassit?

Suomen Tilastokeskuksen mukaan mediaaniluvulla tarkoitetaan lukujoukossa tyypillistä havaintoa. Tässä tapauksessa voidaan siis sanoa, että tyypillinen koronavirukseen kuollut henkilö on 84-vuotias Suomessa ja Ruotsissa.
Suomalaisten mediaani-ikä on 43,4 vuotta.

Yksinkertainen ihminen voisi sen perusteella ajatella, että tyypillinen suomalainen on 43,4-vuotias.

Ihan oikeesti uskot että puoli maailmaa rokotetaan niin heiltä lähtee immuniteetti?
Ja ainoat jotka näkevät tämän kansanmurhan läpi on random tutkijat.
Asiat voi tietenkin nähdä mustavalkoisena (=lähtee immuniteetti, (maapallo on pyöreä, häh häh hää, vittu mikä idiootti!), mutta todellisuudessa puhutaan immuniteetin heikkenemisestä. Aika näyttää onko teoria väärä, just viime viikonloppuna postaamani tapaukset briteistä voisivat viitata myös siihen suuntaan, että teoriassa on perää. Samassa ikä-luokassa, kaksi kertaa rokotetut huomattavasti alttiimpia Delta variantille, kuin täysin rokottamattomat (rokottamattomia oli vielä tutkimuksessa enemmän). Idioottilaumassa on helppo naureskella, mutta niin kuin sanottu, teorian takana on maailman pätevämpiin kuuluvia alan-asiantuntijoita, joita ei hyvällä tahdollakaan voi kutsua foliohatuiksi. En jaksa väitellä asiasta, lähitulevaisuus näyttää mitä tapahtuu, silti kannattaa nyt ehkä kuitenkin katsoa alla oleva lyhyt videoklippi....

https://koronarealistit.com/mrna-rokotteen-keksijan-varoitus-piikkiproteiinista/

Sen jälkeen kannattaa lukea vielä tämä, liitty vahvasti yllä olevaan videoklippiin.

Oisko vaikka siks et sinne testeihin mennään nykyään ku vähän nenä vuotaa. Sit tulee positiivinen tulos ja jos kuolet 30 päivää sen jälkeen ni Korounaa :D

Kansainvälisissä tilastoissa kuolema siis arvioidaan koronavirusinfektioon ja COVID-19-tautiin liittyväksi kuolemaksi, kun se on tapahtunut 30 päivän sisällä positiivisesta koronavirustestituloksesta.
Suurin osa jengistä menee testeihin koska se vaaditaan monella työpaikalla jos se nenä vuotaa tai jos kyse on lapsista niin tarhaan / hoitopaikkoihin ei oteta lasta vastaan jos se nenä vuotaa eikä ole tietoa onko korona iskeny. Toki niitäkin on jotka ravaa siellä alvariinsa koska ne pelkää kaikkea mikä liittyy koronaan, väittäisin kuitenkin et se on vähemmistöä.

Itse en ole testeissä käyny kertaakaan enkä ole menossakaan, en ole nähnyt sille tarvetta kun en ole sairastellut nuhaa. Vaimo on taas testattu useampaan kertaan kun työskentelee vanhusten kanssa.

Koronan kuolleisuudesta kun puhutaan

No subjektiivisesti voit perustella asian itsellesi miten haluat. Mitkä nämä mun oletukset ovat? Tilastolliset tosiasiat eivät ihmisten mielipiteistä välitä ja rokotteen riskit nyt vain ovat huomattavasti pienemmät kuin sairastamisen riskit. Onko tässä mikä tämä kehitys mitä et siedä? Rokotepassit?
Täysin subjektiivisia omatkin juttusi ovat. Lisäät sen "voi" sitten jatkossa ja tilastojen valossa eivät toimet ole ollenkaan linjassa "pandemian" mukaan. Se ylipaino on isompi uhka suomessakin, mutta ei sinuakaan kiinnosta se tai mt-ongelmat suomessa.

Tottakai joku rokotepassi ja pistetytys sen mukaan mitä pitäisi napsia ei tule käymään itselle.

Äläkä vertaa mihinkään malarirokotukseen.

Sanoinko jossain kohti, että se on OK? en todella sanonut mitään sellaista, sanoin vain et noin ne lääkeyhtiöt toimii. Tekee lääkkeitä tilauksesta koski ne lääkkeet sit mitä tautia tahansa. Ja tällä kertaa ne käärii massit koronarokotteesta. Noin se maailma pyörii vaikka mitä väittäisit.

Kyllä tohon liittyy muutakin.Se tässä on typerintä että nyt on ilmeisesti labrassa tehty viirus johon nää lääkkeet meidän korruptoituneet poliitikot on tilanneet.

Kyllä tohon liittyy muutakin.Se tässä on typerintä että nyt on ilmeisesti labrassa tehty viirus johon nää lääkkeet meidän korruptoituneet poliitikot on tilanneet.
Onko sulla jotain lähdettä tähän et koronavirus on labrassa tehty? ei siihen taida olla vastausta kenelläkään tälläkään hetkellä. Arvuutella voi maailman tappiin asti mutta ennen kuin siihen on heittää faktaa pöytään se on vain arvuuttelua.

Onko sulla jotain lähdettä tähän et koronavirus on labrassa tehty? ei siihen taida olla vastausta kenelläkään tälläkään hetkellä. Arvuutella voi maailman tappiin asti mutta ennen kuin siihen on heittää faktaa pöytään se on vain arvuuttelua.

On.Niistä vuodetuista sähköposteista tuo käy ilmi.Ainakin ne tutkiat oli siellä sitä mieltä että tuo viirus ei vaikuta evoluution tuotteelta.Toki ne vuodetut sähköpostit voi olla disinformaatiotakin.Vaikuttaa toisaalta kuitenkin vähän tehottomalta ollakseen biologinen ase.No on se talouden romauttanut kylläkin mutta se johtuu muusta kuin sen viruksen tappavuudesta.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Sä et katsonut niitä Faucin e-maileja? Voi pyhä sylvi

Sä et katsonut niitä Faucin e-maileja? Voi pyhä sylvi
En todella ole mitään maileja lukenu. Mitä pyhää sylviä siinä on? luetko sä kaikki materiaalin mikä liittyy koronaan? mulla ei valitettavasti ole siihen aikaa eikä kiinnostusta lukea joka helvetin jäärän tekstejä.

Ei tätä virusta ole luonnosta löytynyt ja Wuhanin labrakaupungista paukahti epidemia liikkeelle.
1+1=2.
Mun mielestä looginen lähtöolettama on se, että virus on lähtenyt tavalla tai toisella Wuhanin labrasta.

En todella ole mitään maileja lukenu. Mitä pyhää sylviä siinä on? luetko sä kaikki materiaalin mikä liittyy koronaan? mulla ei valitettavasti ole siihen aikaa eikä kiinnostusta lukea joka helvetin jäärän tekstejä.
No mitä sitten uliset ettei mitään ole labravuotoon liittyen tai sen salailuun?

Joo ei niitä Faucin juttuja missään kassanpäässä ole ollut iltapaskan otsikossa joten vaatisi vähän enemmän.
Jännä muuten miten vaikea löytää edes tuosta tietoa. Google löytää pelkkää fact check roskaa ja on piilottanut youtubesta videota aiheesta ja joudut hakemaan suoraan kanavalta itse videon käsin kuten Ben Shapiron Fauci jutut.

JÄNNÄ miten mitättömät jutut tarvii kuitenkin aina sensuroida... miksi oikeassa olevan tarvitsee sensuroida asioita?

Ei tätä virusta ole luonnosta löytynyt ja Wuhanin labrakaupungista paukahti epidemia liikkeelle.
1+1=2.
Mun mielestä looginen lähtöolettama on se, että virus on lähtenyt tavalla tai toisella Wuhanin labrasta.
Täysin mahdollista mutta niinku jo aiemmin totesin siihen ei taida löytyä vastausta keneltäkään, ja jos löytyykin niin sitä vastausta voi joutua vähän aikaa odottamaan. Sunkin mielestä se on lähtöolettama eli ei faktatieto.

No mitä sitten uliset ettei mitään ole labravuotoon liittyen tai sen salailuun?

Joo ei niitä Faucin juttuja missään kassanpäässä ole ollut iltapaskan otsikossa joten vaatisi vähän enemmän.
Jännä muuten miten vaikea löytää edes tuosta tietoa. Google löytää pelkkää fact check roskaa ja on piilottanut youtubesta videota aiheesta ja joudut hakemaan suoraan kanavalta itse videon käsin kuten Ben Shapiron Fauci jutut.

JÄNNÄ miten mitättömät jutut tarvii kuitenkin aina sensuroida... miksi oikeassa olevan tarvitsee sensuroida asioita?
Näytä mulle kohta missä ulisin? en lue iltapaskaa tosin sulta se näyttää onnistuvan hyvin. En ole asiaa kieltäny pyysin vain lähdettä joten älä tuki sanoja toisten suuhun.

Näytä mulle kohta missä ulisin? en lue iltapaskaa tosin sulta se näyttää onnistuvan hyvin. En ole asiaa kieltäny pyysin vain lähdettä joten älä tuki sanoja toisten suuhun.

Tossa aika hyvää lyhennöstä ja muutakin onnettomalle.
Pointti että Fauci tiennyt alusta asti labran ja Kiinan nimenomaan olevan merkittävä tekijä tässä. Se tietenkin shillattiin sitten nopeasti pois mutta mailit kertovat sen pandemian alkuajan menoa selvästi ja sitten politiikka otti ohjat käsiin.

Niihin maileihin suoraan on linkki parin päivän takaa joten ala etsiä jos alat niitä miettimään seuraavaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom