Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen joskus katsonut. Ternimaidolla lähti niiden lasten allergiat. Osti Timo Saloselta kaksi X5 bemmiä kerralla. Suunnitteli, että pisnekset sujuu niin hyvin, että voi pian oman lentokoneen ostaa. "pitäähän sitä liikemiehellä oma lentokone olla kun kerran formulakuskeillakin on" jotain tollaista jutteli.En ole tuota itse koskaan katsellut mutta muistelen että aikoinaan siitä mediassa vouhotettiin.
Onko IG räjähtänyt H&J:n ansiosta?ei näkyny
Niin se oli se ternimaitohomma. Muisti palailee pätkittäin.Olen joskus katsonut. Ternimaidolla lähti niiden lasten allergiat. Osti Timo Saloselta kaksi X5 bemmiä kerralla. Suunnitteli, että pisnekset sujuu niin hyvin, että voi pian oman lentokoneen ostaa. "pitäähän sitä liikemiehellä oma lentokone olla kun kerran formulakuskeillakin on" jotain tollaista jutteli.
Edelleenkö sitä esitetään televisiosta? En ole katsonut aikoihin joskus 2010 esitettiin Tuuri nimistä ohjelmaa, johon oli löydetty aina ne kaikista persoonallisimmat ihmiset esiintymään.Katsooko miesväki nyt Vesan ohjelmaa?
Sama ohjelma. Oli sellaisia munkeloita tarjolla, että aattelin jonkun sortuneen katsomaan toviksi samaa.Edelleenkö sitä esitetään televisiosta? En ole katsonut aikoihin joskus 2010 esitettiin Tuuri nimistä ohjelmaa, johon oli löydetty aina ne kaikista persoonallisimmat ihmiset esiintymään.
Ja tais viime vuosikymmenellä olla kanssa tuurin kyläkauppias nimellä oleva ohjelma.
Vai puhutaanko me nyt samasta Vesasta?
Ei kai se ihan tarkotuksella hukkunna.Eikös se ternimaitoheppu hukuttanut itsensä, kun tuotteen laatu paljastui? Ja bemutkin taisi olla jengalla ostettuja...
Ei osannut uida mutta silti hyppäsi lapsensa perään kun tippui veneestä, siksi hukkui.Eikös se ternimaitoheppu hukuttanut itsensä, kun tuotteen laatu paljastui? Ja bemutkin taisi olla jengalla ostettuja...
Hyvän kuuloisia lisukkeita, mutta missä se ruoka? #soriolipakkoEi vaan onnistu syömisen rajoitus. Ruoka on niin hyvää. Ihan itse huomiseksi lounaaksi tein: sipulia, kukkakaalia, porkkanaa, tomaattia, valkosipulia, tabascoa, intialaista mausteseosta, kardemummaa, kookoskermaa + riisiä.
Olen mussuttanut jo kaksi annosta
katso liitettä 229222
NeverKatsooko miesväki nyt Vesan ohjelmaa?
Onko IG räjähtänyt H&J:n ansiosta?
Ei kai nyt sentään.meinaatko, että se voisi olla vastenmielestä?
Täällä_päin valtakuntaa tuo on helpommin tehty kuin sanottu. Aina joskus pitää kattella olan yli, että onko jossain kummelihenkisessä piilokamerassa..löydetty aina ne kaikista persoonallisimmat ihmiset esiintymään.