Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kukaan kaljuuntuvia pidä hyvännäköisinä. Esimerkiksi Jason Statham voi tämän todistaa. Miesparka.
images.jpeg-1.webp
Joo. Ei mitään tsäänssiä saada naista/miestä/jotain oletettua. 😪

Mä en ymmärrä mikä tossa Stathamissa viehättää naisia, ihan roskista revityn näköinen tyyppi.

En sitten lähtenytkään auto-ostoksille, maksoin laskut niin tuli yllättäen nuuka olo, mennään tolla vanhalla purkilla.
Sitä paitsi olen ihan varma että ne pari autoa mitä katoin oli 10ke halvempia eilen ja olin jo lähdössä ostoksille mutta onneksi katsoin vielä ennen lähtöä etten mennyt rehvakkaasti toteamaan isoon ääneen autokaupan ovelle että mä otan ton.

Mä en ymmärrä kaljun häpeämistä toisilla se alkaa yksilöllisesti aikaisemmin toisilla ei koskaan, voisin alkaa omasta leijonanharjastani teettämään tupeita ihmisille jotka häpeävät kaljuaan.

En myöskään ymmärrä. Se on asia, jolle ei oikein mitään voi - tai no ilmeisesti voi istuttaa päähänsä karvoja, mutta menee vähän hc-touhuksi.

Minulla on luonnostaan paljon tukkaa, eli paksut hiukset. Harmillisesti kulkee käsi kädessä sen kanssa, että kyllä sitten kasvaa esim. säärikarvatkin kuin apinalla. :cautious:

Mä en ymmärrä kaljun häpeämistä

Mitä kaljummaksi tulee, sitä vähempi parturissa käynti napostelee. Mahdollisten lopputulemien asiallisuushorisontti kun alati kapenee. Ei tee mieli flirttailla siinä tuolissa enää. Niin menee sitten järkevämmäksi ajella kaljuksi himassa. Arvostan niitä jotka menevät parturiin säännöllisesti, vaikka aivan täyskalju päälaki syvälle alas ja taakse. Yleensä jotain yrityselämän isoja dirikoita tai sen sellaisia.

Back
Ylös Bottom