Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en ymmärrä kaljun häpeämistä toisilla se alkaa yksilöllisesti aikaisemmin toisilla ei koskaan, voisin alkaa omasta leijonanharjastani teettämään tupeita ihmisille jotka häpeävät kaljuaan.![]()
Arttu Mustonen on törmännyt deittailumaailmassa epätodellisiin ulkonäkövaatimuksiin – yhtä asiaa hän häpesi itsessään
Arttu Mustosen mielestä miesten ulkonäköpaineista ei puhuta tarpeeksi.www.is.fi
:D Artun ongelmat ja häpeä ei tule kaljuuntumisesta vaan pienestä munasta ja matalasta testosteronitasosta. Testoon löytyy lääke, munan kanssa pitää vaan elää. Jotku sanoo, että pienelläkin pärjää. En osaa sanoa tuohon mittä.
Mä en ymmärrä kaljun häpeämistä toisilla se alkaa yksilöllisesti aikaisemmin toisilla ei koskaan, voisin alkaa omasta leijonanharjastani teettämään tupeita ihmisille jotka häpeävät kaljuaan.
Kenellähän on muuten pakkiksen the Manboobsit?Ei ollut helistin, sillä on ne pakkiksen the tissit ;)
Sama. Yritin ruinata lähetettä mittauksiinkin, mutta sain vaan räkäistä naurua ja kehoituksen käydä omalla rahalla yksityiselläTai sitten minussa ei vain ole testoa joka tukan tiputtaisi päästä. Tämä se varmaan on.
?itsetunto
Muistat sitten vetää hirveen reeniputken alle, että saat fysiologisesti testot alas ja dop...korvaushoidon reseptillä.Sama. Yritin ruinata lähetettä mittauksiinkin, mutta sain vaan räkäistä naurua ja kehoituksen käydä omalla rahalla yksityisellä![]()
Onko vain helpompi hurauttaa lentävällä koneella maahan, jossa aletaan hoitamaan, ilman mitään kikkailuja ja neppailuja?Muistat sitten vetää hirveen reeniputken alle, että saat fysiologisesti testot alas ja dop...korvaushoidon reseptillä.
Helpompi varmaan aloittaa "omatoiminen korvaushoito".Onko vain helpompi hurauttaa lentävällä koneella maahan, jossa aletaan hoitamaan, ilman mitään kikkailuja ja neppailuja?
Gontsalla sopisi kyllä malli sasi
Mulla on ainakin ihan kohtuulliset tällä hetkellä, syöminen ja liikkumattomuus takaa sen.Kenellähän on muuten pakkiksen the Manboobsit?![]()