Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:D Artun ongelmat ja häpeä ei tule kaljuuntumisesta vaan pienestä munasta ja matalasta testosteronitasosta. Testoon löytyy lääke, munan kanssa pitää vaan elää. Jotku sanoo, että pienelläkin pärjää. En osaa sanoa tuohon mittä.
Mä en ymmärrä kaljun häpeämistä toisilla se alkaa yksilöllisesti aikaisemmin toisilla ei koskaan, voisin alkaa omasta leijonanharjastani teettämään tupeita ihmisille jotka häpeävät kaljuaan.

pulu.webp

Ahdistaisi jos alkaisi kaljuuntumaan. Isäukolla perineinen avolavamalli, onneksi omat tukkageenit näyttää tulevan äidin puolelta missä tukka pysyy paremmin päässä.

Tai sitten minussa ei vain ole testoa joka tukan tiputtaisi päästä. Tämä se varmaan on.

Mä en ymmärrä kaljun häpeämistä toisilla se alkaa yksilöllisesti aikaisemmin toisilla ei koskaan, voisin alkaa omasta leijonanharjastani teettämään tupeita ihmisille jotka häpeävät kaljuaan.

C82C75A6-8093-4407-B359-F78F31E5ED85.webp

Ei oo tullut koskaan hävettyä. Enkä ymmärrä niitä jotka häpee. Jos on itsetunto kiinni niin pienestä asiasta kuin hiukset niin on muutenkin paljon itsensä kanssa sopimista.

voi toki olla ympäristötekijöillä vaikutusta. Faija kaljuuntui nuorena ja aina ollu erittäin kova itseluottamus. Samaten moni sukulaismiehistä.

Sama. Yritin ruinata lähetettä mittauksiinkin, mutta sain vaan räkäistä naurua ja kehoituksen käydä omalla rahalla yksityisellä 😁
Muistat sitten vetää hirveen reeniputken alle, että saat fysiologisesti testot alas ja dop...korvaushoidon reseptillä.

Lintujen pesintäpuuhia on kyllä kiva seurata.
Harmi, kun kissat ja undulaatit eivät ole paras yhdistelmä. Ko lintuja oli minulla ennen kissaeläimiä. Tosin kyllähän niitä videoita näkee, missä kissat ja tipuset elävät rauhassa rinnakkain. Pitäisi vaan aloittaa heti pennusta kisun opettaminen siihen, ettei lentävä sulkapallo ole ruokaa eikä leikkikalu.

48d678458753db41b8e33824d9ee2dc9.webp

En ymmärrä, miksi miehen kaljuuntuminen on joillekin niin suuri kriisi. Naisen kohdalla täysin eri asia.

Back
Ylös Bottom