Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
V tyyliä
Mä kokeilin ensimmäistä kertaa ainakin k-ryhmän kaupoissa ollutta salaattibaaria. Ei huono valinta siellä oli myös kananmunaa ja kanaa niin ei tarvinnut pelkkiä salaatinlehtiä mussuttaa koko rahan edestä. Kyllä tuo vajaa 500 gramman setti kaipaa silti jotain vierelleen, huomenna vois hakea subwaysta leivän ja salaatin.Piti aloittaa kevyt syöntiviikko juhannusmässäilyn jälkeen, mutta on ollut niin kauhea nälkä koko päivän, että aloitankin vasta huomenna.

Mä kokeilin ensimmäistä kertaa ainakin k-ryhmän kaupoissa ollutta salaattibaaria. Ei huono valinta siellä oli myös kananmunaa ja kanaa niin ei tarvinnut pelkkiä salaatinlehtiä mussuttaa koko rahan edestä. Kyllä tuo vajaa 500 gramman setti kaipaa silti jotain vierelleen, huomenna vois hakea subwaysta leivän ja salaatin.![]()
Minä vähän ihmettelinki moista toimintaaMikä vääryys oli myydä mp pois. Raivokasta nettimoton selailua jok'ikinen päivä. Jotain rivinelkusta poikkeavaa ala VTR, SV, Tuono tai Speed triple joutuu varmaan ostattelemaan.
Paras perehdytys mulla oli kun istutettiin täysperävaunullisen auton rattiin jossa imusäiliö, kesti ehkä 15 minuuttia.Viimeyönä ei juhannus enää pahasti painanut ja kämppäkin viileni sopivasti 22 asteiseksi kun toin mukanani ilmastointikoneen. Ihme ja kumma vielä toimi, vaikka 3v ollut käyttämättä välissä! Nyt jos jotenkin selviäisi työpaikan hullunmyllyn lomaan saakka niin olis hyvä. Makia hypätä aivan erilaisiin väliaikaishommiin kun yksi irtisanoutui ja kaikki jotka osaisivat auttaa ovat lomallaPerehdytysaika jää käytännös kahteen - neljään päivään kun edellisellä oli kuukausi
Hyvä tästä tulee vielä...