Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jestas mikä yö. Kissa mourus, joutu pari kertaa nousemaan potkimaan sitä. Ja sitte vitun kärpänen. Tai tuskin sen kärpänen, mutta kärpänen. Eijjumalauta. Piti mun kaljua kiitoratana. Saatanan saatana. keskellä yötä huidoin lehdellä, kun en löytänyt kärpäslätkääkään. Eikä voinut kunnon moukkua antaa kun skidit nukku vieressä. Ja vasta tiistai. Pitäiskö ottaa loppuviikko liukumia.

Sinnikkäästi yritin kääntää kylkeä, mutta kissa oli lopullinen voittaja, kyllä se keksii miten tälläinen kaksi jalkainen läskiahteri saadaan ylös. Aina se löytää jostain hyvän kohdan jota näykkiä niin kauan että lopulta oli pakko nousta seiskalta ylös.

Jos joskus sais ja osais nukkua edes sinne seiskaan asti, niin voisin vaikka järjestää juhlat. Mutta ei tänä kesänä taida tarvia nukkua laisinkaan, on vähän lämmin.

Eilen oli kyllä ihan paska kyykkypäivä. Yhtään hyvältä tuntunutta toista saanu. Mutta jalat on kipeät ja vasen L5 juuri kutisee, että johonki ne silti meni.

Screenshot_20210627-115843_Instagram~01~01.webp

Ihan turha päivä töissä. Oi, miksi tulinkaan.
Aina voi käydä ruokatunnilla mättämässä 20 palaa sushia. Siinähän se menee loppupäivä sitten kuutamolla iltalehtipäivystyksessä.

Piti aloittaa kevyt syöntiviikko juhannusmässäilyn jälkeen, mutta on ollut niin kauhea nälkä koko päivän, että aloitankin vasta huomenna.
Mä kokeilin ensimmäistä kertaa ainakin k-ryhmän kaupoissa ollutta salaattibaaria. Ei huono valinta siellä oli myös kananmunaa ja kanaa niin ei tarvinnut pelkkiä salaatinlehtiä mussuttaa koko rahan edestä. Kyllä tuo vajaa 500 gramman setti kaipaa silti jotain vierelleen, huomenna vois hakea subwaysta leivän ja salaatin. :kuola:

Mä kokeilin ensimmäistä kertaa ainakin k-ryhmän kaupoissa ollutta salaattibaaria. Ei huono valinta siellä oli myös kananmunaa ja kanaa niin ei tarvinnut pelkkiä salaatinlehtiä mussuttaa koko rahan edestä. Kyllä tuo vajaa 500 gramman setti kaipaa silti jotain vierelleen, huomenna vois hakea subwaysta leivän ja salaatin. :kuola:

Pikku K-kaupan baarista vedellyt. Rasiaan mahtuu ~ 800g ja kun puolet pistää kanaa/lohta niin hyvin pysyy nälkä poissa. Kuulma 10€/kg hinta on vain kesän voimassa.

Mikä vääryys oli myydä mp pois. Raivokasta nettimoton selailua jok'ikinen päivä. Jotain rivinelkusta poikkeavaa ala VTR, SV, Tuono tai Speed triple joutuu varmaan ostattelemaan.
Minä vähän ihmettelinki moista toimintaa

Viimeyönä ei juhannus enää pahasti painanut ja kämppäkin viileni sopivasti 22 asteiseksi kun toin mukanani ilmastointikoneen. Ihme ja kumma vielä toimi, vaikka 3v ollut käyttämättä välissä! Nyt jos jotenkin selviäisi työpaikan hullunmyllyn lomaan saakka niin olis hyvä. Makia hypätä aivan erilaisiin väliaikaishommiin kun yksi irtisanoutui ja kaikki jotka osaisivat auttaa ovat lomalla 😀 Perehdytysaika jää käytännös kahteen - neljään päivään kun edellisellä oli kuukausi 🙄 Hyvä tästä tulee vielä...

Viimeyönä ei juhannus enää pahasti painanut ja kämppäkin viileni sopivasti 22 asteiseksi kun toin mukanani ilmastointikoneen. Ihme ja kumma vielä toimi, vaikka 3v ollut käyttämättä välissä! Nyt jos jotenkin selviäisi työpaikan hullunmyllyn lomaan saakka niin olis hyvä. Makia hypätä aivan erilaisiin väliaikaishommiin kun yksi irtisanoutui ja kaikki jotka osaisivat auttaa ovat lomalla 😀 Perehdytysaika jää käytännös kahteen - neljään päivään kun edellisellä oli kuukausi 🙄 Hyvä tästä tulee vielä...
Paras perehdytys mulla oli kun istutettiin täysperävaunullisen auton rattiin jossa imusäiliö, kesti ehkä 15 minuuttia.
Venttiilejä niin helvetisti mutta kyllä se luonnistui, yksi tyyppi sai jäteöljyä n.100l sekunnissa päälle mutta onneksi ei montaa sekunttia eikä osunut päähän. Toinen oli kun kävin eräästä teollisuusyrityksestä imemässä jäteöljyä niin oli joku korvausilmaventtiili jäänyt laittamatta oikeaan asentoon, astiat muistutti t sitten rusinaa mun imutuksen jäljiltä.
Mutta siinä ne vahingot olikin kun kerrasta pistettiin syvään päähän.

Back
Ylös Bottom