Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sniffarikin on löytynyt joten juhannuksen vietto voitaneen katsoa hänenkin osaltaan päättyneeksi.

Eilen haettiin fillarilla lähikaupasta pari purkkia maitoa. Keskellä parkkista oli kundi pelkillä boxereilla (mallia sa-int) silmät kiinni kohti aurinkoa. Seisoi siinä koko ajan kun asioitiin kaupassa. Muuten sopii kuvaukseen, mutta ikä oli 50-60 välissä. Ja witusti pidempi matka kuusamoon.

Mikä minä olen tuomitsemaan.

PS. Onko juhannuksen aikana tullu tissejä? En jaksa alkaa selaamaan historiaa.

Kajsna
20210628_083448.jpg

Jääkaapissa on. Kahviautomaatin viereisessä

Viimeksi muokattu:
Eilen haettiin fillarilla lähikaupasta pari purkkia maitoa. Keskellä parkkista oli kundi pelkillä boxereilla (mallia sa-int) silmät kiinni kohti aurinkoa. Seisoi siinä koko ajan kun asioitiin kaupassa. Muuten sopii kuvaukseen, mutta ikä oli 50-60 välissä. Ja witusti pidempi matka kuusamoon.

Mikä minä olen tuomitsemaan.

PS. Onko juhannuksen aikana tullu tissejä? En jaksa alkaa selaamaan historiaa.
Et ole tietoinen meitä kohdanneesta traagisesta tapahtumasta?
Tissit kiellettiin offarilla :cry:

Eli leikataan ankaralla kädellä työttömien passivoivia tukia ja rakennetaan vielä yksi ydinvoimala lisää?
Ja väestönsiirtojen rajoittaminenhan lyö nuo kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Näitä varmaankin Ohisalo tarkoittanut.

Auton katsastus käynnissä, suorastaan jännittää, meneekö läpi. Pelko on perseessä, ettei mene. Vikoja oli niin paljon, että sen saa kyllä virkaintoinen katsari pompautettua.

Auton katsastus käynnissä, suorastaan jännittää, meneekö läpi. Pelko on perseessä, ettei mene. Vikoja oli niin paljon, että sen saa kyllä virkaintoinen katsari pompautettua.
Viimeksi katsastusinsinööri oli niin hyvännäköinen, että ilahduin jälkitarkastuksesta. Valitettavasti se oli yhdellä vilkaisulla selvä. Kohta on taas tilaisuus jos sattuu sama henkilö, ja voisin kysyä haluaako tavata. Luulisi tietysti että yritän vaikuttaa läpimenoon... pitäisi kysyä vasta lopuksi.

Ei kovin kallis risteily, yleensä yksikin tax freen viskipullo on maksanut enemmän.

kustannus.webp

Viimeksi katsastusinsinööri oli niin hyvännäköinen, että ilahduin jälkitarkastuksesta. Valitettavasti se oli yhdellä vilkaisulla selvä. Kohta on taas tilaisuus jos sattuu sama henkilö, ja voisin kysyä haluaako tavata. Luulisi tietysti että yritän vaikuttaa läpimenoon... pitäisi kysyä vasta lopuksi.
Niin oliko mies vai nainen?

Back
Ylös Bottom