Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

- nousuhumala ei ole enää kahten vuoteen ollut sama kun ennen, ei meinaa millään saada sitä hyvää oloa mikä ennen tuli aina
- pippeli
- kaikenlainen palautuminen hidastuu
- jalkoihin alkanut olla talvella kylmä
- ikänäkö alkaa selvästi vaivata

siinä nopeasti miettimättä miele:n tulleet asiat
- en oo kahteen vuoteen ollu humalassa
- pimppi
- palautumisen hidastumisen uskon kyllä
- jalkoja paleltaa aina
- silmälasit sopis mulle

Tulostimet valehtelee. Joissakin värikaseteissa on jopa pieni laskuri, mikä ei etes laske musteen kulutusta, vaan tulostuskertoja :ROFLMAO:
Ja mustaa ei tietenkään voi tulostaa, jos on päässyt "loppumaan" vaikkapa punainen.......Jota ei ole ikinä etes käyttänyt.

Netissä oli joku sivu missä oli listattuna moniin eri tulostimiin jotain ohjelmaa, millä voi kai nollata noi laskurivittuilut.
Ja kas kummaa mustetta alkaakin taas löytyä, vaikka piti olla loppu.
En tajua miksei anna tulostaa mustavalkoista kun värikasetti loppu....
Onpahan monta vuotta aikaa siitä kun olen viimeksi ravistellut värikasettia. Loppuminen ei koskaan tarkoittanut oikeasti loppumista. Paitsi kun oli lopullisesti loppu.
Ei auta noissa ravistelu, siellä on laskuri joka kertoo että ny on väri loppu. Kaseteissakin joku siru niin ei auta kuin kasetin vaihtaminen uuteen.

Kaipaan perusteluja. Vähän ehkä kyseenalaistan tuota 40 rajapyykkiä, mutta koska ei ole kokemusta, niin ei kai auta ku ottaa ilo irti näistä vuosista.
Kyllä nää niitä perusteluja saat sitä mukaa, kun ikää tulee mittariin. Meikäläiselläkin tulee vasta syksyllä täyteen tuo neljän kympin rajapyykki, mutta aika ilmeistähän tuo on ollu jo jonkin aikaa, ettei oo enää 19vee.

Isoin henk. koht muutos lienee se, että nuorempana kasvoi vielä tukkakin.

- nousuhumala ei ole enää kahten vuoteen ollut sama kun ennen, ei meinaa millään saada sitä hyvää oloa mikä ennen tuli aina
- pippeli
- kaikenlainen palautuminen hidastuu
- jalkoihin alkanut olla talvella kylmä
- ikänäkö alkaa selvästi vaivata

siinä nopeasti miettimättä miele:n tulleet asiat
- Joka paikkaa kolottaa tai ainakin jotain paikkaa kolottaa, aina
- Näkö menee
- Ikänäkö
- Läski on ikuista

Kilpisjärven juhannushiihdot järjestetään viikonvaihteessa.
Kilpailumatkana tänä vuonna 170m.
Onko kukaan vakiojäsenistä menossa?

Ja kahvi.

voi veljet, et ole nähnyt Tohtorin

se on: sanoinkuvailematon
Näin kerran asioidessani Terveystalossa Tampereella lihaksikkaan tohtorin.

Kävi heti mielessä, että mahtaako TJJ olla rasvapurkin ja porschen kanssa paikkakunnalla.

Ehkäpä se oli.

Näin kerran asioidessani Terveystalossa Tampereella lihaksikkaan tohtorin.

Kävi heti mielessä, että mahtaako TJJ olla rasvapurkin ja porschen kanssa paikkakunnalla.

Ehkäpä se oli.
Eijjollut. Olen lähinnä pullea. Enkä käy mansessa, tai tarjoustalolla.

En tajua miksei anna tulostaa mustavalkoista kun värikasetti loppu....

Ei auta noissa ravistelu, siellä on laskuri joka kertoo että ny on väri loppu. Kaseteissakin joku siru niin ei auta kuin kasetin vaihtaminen uuteen.
Itse ostin mustekasettivehkeen ja tilasin erikseen täytettävät kasetit ja mustetta. Nyt ei maksa tulostaminen yhtään mitään, kun senkus ottaa kasetista kumitulpan auki ja ruuttaa nestettä pulloon.

Ainoat kulut melkein tulostaa, on paperi.

Olen tehnyt vuosien aikana havaintoja, että nukkumisen arvostus vaihtelee ikävuosien mukaan. Teininä nukkuminen oli parasta ja nyt noin 15-20v teini-iän jälkeen nukkuminen on jälleen parasta ikinä, parempaa kuin seksi. Viikonloppua odottaa vain siitä syystä, että aamulla ei kello pirise ja saa herätä sit ku siltä tuntuu. Toki unen pituus ei ole samaa luokkaa kuin teininä, nyt hyvänä yönä kiskoo sen maks 10h, mutta sitä vain arvostaa jokaista tuntia ihan uudella tavalla.

Voi toki olla, et olen vain laiskempi kuin parikymppisenä. Niin tai näin, nykyään arvostan hyvää lepäilyä.

Itse ostin mustekasettivehkeen ja tilasin erikseen täytettävät kasetit ja mustetta. Nyt ei maksa tulostaminen yhtään mitään, kun senkus ottaa kasetista kumitulpan auki ja ruuttaa nestettä pulloon.

Ainoat kulut melkein tulostaa, on paperi.
Toi voisi olla vaihtoehto, laserin etu on vaan se nopeus ja varmuus kun tuota tulostettavaa on kuitenkin jonkin verran.
Tosin vähentynyt muutamassa vuodessa aivan huimasti ja nykyään ei tartte paperisia rahtikirjoja joita saattoi tulla kerralla 40 sivua.

Toi voisi olla vaihtoehto, laserin etu on vaan se nopeus ja varmuus kun tuota tulostettavaa on kuitenkin jonkin verran.
Tosin vähentynyt muutamassa vuodessa aivan huimasti ja nykyään ei tartte paperisia rahtikirjoja joita saattoi tulla kerralla 40 sivua.
Löytyyhän täytettäviä kasettivehkeitä vakionakin jo. Itse vaan vähän pihistelin, kun sain paremman vehkeen periaatteessa samaan rahaan, kun ostin erilliset, täytettävät kasetit.

Mutta tosiaaan löytyy jo täytettäviä kasettivehkeitä. Onhan ne vähän rauhallusenpia, kuin laser-laitokset.

Tästä päivästä lähtien kreikassa ei ole pakkoa (jota kukaan ei noudattanut) käyttää maskia ulkona. Vain sisällä. Kertoi respan täti.

Isoin henk. koht muutos lienee se

yön yli nukuttuani listaan voisi lisätä vielä suurimmaksi muutokseksi, että minkäänlaista uskoa tulevaan ei enää ole

Aamuisin herätessäni evästän itseni päivään
Kertaamalla mielessäni kaikki ne asiat,
Joissa olen elämässäni epäonnistunut,
Ja kaikki ne mahdollisuudet,
Jotka olen jättänyt käyttämättä

yön yli nukuttuani listaan voisi lisätä vielä suurimmaksi muutokseksi, että minkäänlaista uskoa tulevaan ei enää ole

Eikä mikään oikein innosta.

Voi toki olla matalista testoista. Mikä taas ikääntymisestä.

Back
Ylös Bottom