Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tänne kannata tulla. Vitun kuuma. Ja jos ei oo vitun kuuma, niin vitusti itikoita. Ja jos ei oo kuuma tai itikoita, niin ainakin tuulee vitusti.

Baariin kannattaa mennä jos tulee. Siellä kylmää palvelua, kylmää juomaa ja kylmempää ilmaa.
Meijän kylällä baari auki, jos sattuu olemaan auki.

E

en halua tehdä vaikutusta laiskoihin NAISiin

mieluummin ajan kesää-talvea polkupyörän oven eteen parkkiin, toivon(turhaan) NAISten arvostavan urheilullisuutta
Taitaa arvostus liikkua akselilla: lompakossa paksulti seteliä - iso kikkeli - sanaseppo/huumoriukko - Brad Pitt naamavärkki. Vasta näiden jälkeen taitaa se urheilullisuus olla jonkinlainen kriteeri.

Mulla on ollut taas aika angsti päällä, kukaan ei kelpaa ja kukaan ei huoli mua.
Jotenkin ymmärrän aika hyvin vokotin fiilikset.

Enää +24:) Tuntuu raikkaalta verrattuna + 32:een. Ikkuna ja parvekkeen ovi auki ja mirrit ulos tuulettumaan.

Nyt voisi lähteä kävelylle tai uimaan, mutta aamuherätys. Pitäisikö ottaa joku saikku tähän kohtaan?

Ei ole ollut ukkosta yhtään.

Taitaa arvostus liikkua akselilla: lompakossa paksulti seteliä

mutta tyhmähän semmonen nainen joka luulee, että se että ajaa taksilla kaljalle on joku varakkuuden merkki

en pidä tyhmistä imisistä
Samaa koitin itse edelliset 6 vuotta, sitten kun tarjosi kaljaa niin alkoi pillua herumaan.

mites kaljan tarjoaminen sulkeutuu pois sillä, että ajaa polkupyörällä alueelle

mutta tyhmähän semmonen nainen joka luulee, että se että ajaa taksilla kaljalle on joku varakkuuden merkki

en pidä tyhmistä imisistä
No enhän mie sanonu, että se paksu lompakko = taksilla ajaminen. Hurautat 20k€ hiilikuitusykkelillä kaljalle, niin kyllä se asiasta tietäville kelpaa siinä missä mersun takapenkki.

pp,840x830-pad,1000x1000,f8f8f8~01.webp

Kannattaa vaan mennä sillä mittarilla kaljalle 20k€ hiilikuitufillarin sijaan. Tulee halvempi ilta, kun virolaiset ei nosta fillaria auton kyytiin.

näino, kaljallakäyntipyörässäni ei ole hiilikuitua kun etuhaarukka

kapakassa oli asiakkaana Minä ja yksi NAISoletettu -> yksin kotona #niinaina

Lämmin päivä takana +32 astetta on ihan kiva, nyt on tippunut 12 asteella lämpötila. Sisällä ihan liian kuuma.

Vähän tuossa satoi ja ukkosti, puhdisti ihan kivasti ilmaa.

Lämmin päivä takana +32 astetta on ihan kiva, nyt on tippunut 12 asteella lämpötila. Sisällä ihan liian kuuma.

Vähän tuossa satoi ja ukkosti, puhdisti ihan kivasti ilmaa.

Auton mittari näytti päivällä ajellessa parhaimmillaan + 33,5 C. Viime kesänä näytti ylimmillään + 32 C. Kämpän sisälämpötila on sopiva, koska ilmastointi on tasoittanut lämpötilan juurikin sopivaksi, eli n. 22 C:een. Hurjat on kelit. Säistäkin huolimatta, tai jopa ehkä niistä johtuen, pyöräilyä tuli harrastettua 5 päivänä n. 270 km. Hullun hommaa, mutta kovin mukavata ja hullulle sopivaa.

Back
Ylös Bottom