Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto kun on vaan sellainen ranskalainen parveke, muuten rakentaisin tuosta ilmastointikoneesta ulkoyksikön mikä kierrättää sisäilmaa.
Toisaalta yölläkin oli peitto päällä ja hyvät unet niin lämpitila on ihan hyvä, tosin kauhulla oottelen jo sähkölaskua.

Tänään tulisi vieraita ja kämppä näyttää kaatopaikalta, onhan tässä vielä aika minun puolella, mutta motivaatio ei.

Tuossa pitäis ruuvata vesitykkiin maksimi paineet ja eikun lakasta roskat pois.
Miksi minua ei kukaan poliisikönsikäs x 2 kanna minnekään? Tai ehkä tarvittaisiin peräti kolme. Ja käsiraudat! Epäreilua ☹

Sitten jos vielä pääsisi pelmuamaan vesileikkejä 😋

Missähän lienee seuraava mielenosoitus..?

Kylmässä suihkussa oli käytävä het työpäivän alkajaisiksi. Työvarusteina tämmönen hengittävä T-paita ja shortsit.
Joku on väittänyt, että lämminsuihku toimisi hyvin helteillä. Kokeilin, otin pitkän lämpimän suihkun. Suihkun jälkeen tuli kunnon jälkihiki, kuivasin jonka jälkeen aamukahvit tuulettimen edessä.

Nyt helpottaa, parasta olisi kun ei tee yhtään mitään vaan hyvä makuu asento.

parasta olisi kun ei tee yhtään mitään vaan hyvä makuu asento.
Mä hoidan.
Screenshot_20210621-090839_QuickPic.webp

kyllä tässä tyystin katoaa usko kaikkeen, jos Sylvikään, kenelle vieraalle imiselle puhuminen ei ole minkäänlainen ongelma, ei saa haaveitaan toteutettua

Minulla ei voi olla siis minkäänlaisia mahtollisuuksia

4 viikkoa vielä loman alkuun... Loman jälkeen pitäisi aloitella taas säännöllinen konttorilla vierailu, ahdistaa jo valmiiksi :mad:
Meidän piti pitää yksi viikko keväällä, oli silloinkin ihan kiva lomailla.

Nyt on kaksi viikkoa lomaa, mutta vähän ehkä mietin ensi vuonna uudelleen lomien asettelua. Nyt kun mulla loppuu lomat on vielä lähes koko paahtava heinäkuu edessä.

Ja että ensi vuonna voisi pitää kaikki lomapäivät putkeen.

Back
Ylös Bottom