Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kallameri on nyt valloitettu.

20210620_144719.webp

Vähän miettinyt kuinka pienen kämpän sitä pitäisi pykätä, että pystyisi elämään mukavasti. Ei oikein alle 28 neliön pääse millään.

Olen näitä pikkukämppiä katsellut, jos ostaisi muutaman sijoitukseen.
On nämä melkoisia panokorsuja* nykyään ja hinnat on poskettomia. Ei voi muuta sanoa.
(Kyseisen termin taisi esitellä Aare Tenkanen Koe-eläinpuistossa ja tarkoittaa sitä, että sängyssä ollessa yltää lähes joka tilanteessa potkimaan jostain seinästä lisää vauhtia kirnuukseen)

Etkä ees mulannu.
En. Hämmästyin toki itsekin. Rantautuessa tuli hieman vesikosketusta, mutta vanhempi herrasmies kiirehti auttamaan neitoa hädässä.

Huomattavasti kiikkerämpi kuin inkkarikanootti, jolla kerran olen melonut aiemmin. Alussa pelotti. En sotkenut edes sataman risteilylaivojen aikatauluja. Kerrassaan hieno kokemus.

Haha mitä vittua. Kumma kun ei ollu mitää päähänlyöntiä. Vähän pettynyt oon poriin. Mutta siis videolla ämmä selittää kuinka mannerheimintie on tukittu ja ambulanssit ei pääse kulkemaan siellä... niin mitä hevon vittua meitä porilaisia kiinnostaa mannerheimintie? Ihan sama vaikka stadin mannerheimintie kaivettais vittuun ja tilalle jäis syvä kuoppa. Menis sinne osottaan mieltä.

Tämä on ihan vastaava kun neekerit osottaa helsingissä mieltä isiksen ja israelin kahinasta. Mitä vittua sitä täällä huutaa, menis paikan päälle.
No ehkä vähän kaukaa haettu vertaus, tässä kyseessä meidän ikioman valtion valtakunnanpolitiikan kritisointi kuitenkin.

Ja plussana, ei kai sitä kiireinen ja asiakaspalveluun omalla tavallaan panostava grilliyrittäjä ehdi Zadiin. Jos siis näin oikein videolla olevan tyypin habituksen maskin takaa 😀

E. Mutta joo, onhan toi silti aika älyvapaa tapa demota, kun tuskin pääsee valtakunnanuutisiin

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom