Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Halpa on ruumiisi.Eiku en oo koskaan omistanu toimistotuolia. Otin terdeltä puutarhatuolin. Parempi sekin kuin keittiöjarkkara.
Pikkuisen liikaa aurinkoa tullut käsivarsiin. Täytyy pukeutua pitkähihaiseen lähipäivät.
Aurinko on tosi kiva juttu, mutta ei yhtään sovellu hipiälleni. Kunhan toteutan kanotointisuunnitelmani, on pakko pukeutua burgaan. Muuten grillaudun.
Piti alkaa epätoivoinen kesädieetti, mutta raparperipiirakka![]()
Paljon parempi arvaus. Kuin se aiempi cuffi arvaus. Tai tämä olisi minunkin valistunut arvaukseni, sillä oletuksella että 88 viittaa syntymävuoteen.ac-nivelen tulehdusta
Tosiaan sama matsku esim. telkkarin Netflixissä antaa DD. Tossa CC'n Netflixissä se ei kyllä väitäkään, että kunnon ääniraita olisi siellä.@TJJ, tuo uusi ChromeCast. En saa Dolby Digital ääniä ulos. Alustavasti näyttää, että materiaalista se puuttuu (esim. Netflix ja Disney+). Onko näin, vai teenkö jotain väärin? Laite sinällään nyt pitäisi tukea jopa Atmos ja DD Plus ja mitänäitänyton.
Hmmm.. Mulla tulee kyllä atmos ja dd hyvin ulos netflixissä.Tosiaan sama matsku esim. telkkarin Netflixissä antaa DD. Tossa CC'n Netflixissä se ei kyllä väitäkään, että kunnon ääniraita olisi siellä.
Veikkaan samaa, mutta urpoa on silti. TV'n läpi menee vahvistimelle ääni. Mutta, kun ei ääntä sieltä suoraankaan saa ulos ja vahvistin ei osaa HDMI.Hmmm.. Mulla tulee kyllä atmos ja dd hyvin ulos netflixissä.
Tulee mieleen että missä vempele on kiinni, vahvistin oletan, osaa ottaa signaalin vastaan ja asetukset on oikein? Käsittääkseni netflix-appi näyttää vain ne vaihtoehdot mitä vehje luulee laitteiston osaavan toistaa.
Niin ja ainakin flixussa pitää olla se "parempi" jäsenyys ainakin 4k matskua varten. Tuskin liittyy siihenkään jos dd näkyy telkkarissa.
Näkyy olevan DD+ tai ei mitään, vaikka CC valikossa saa valita myös perus DD.Veikkaan samaa, mutta urpoa on silti. TV'n läpi menee vahvistimelle ääni. Mutta, kun ei ääntä sieltä suoraankaan saa ulos ja vahvistin ei osaa HDMI.
TV kyllä osaa laskea läpi äänen järkevästi, jos sitä tulee, esim Apple TV tai digiboksi tai DVD soitin: HDMI tölsyyn ja digi outista vahvariin, no problemos.
e: Netflix jäsenyys on kunnossa ja kuvan antaa 4K CCssäkin.
Siihenhän se viittaaPaljon parempi arvaus. Kuin se aiempi cuffi arvaus. Tai tämä olisi minunkin valistunut arvaukseni, sillä oletuksella että 88 viittaa syntymävuoteen.
Eikö se kerros tunnu ärsyttävältä siellä? Itse suihkun jälkeen sen pari kertaa viikossa vastoin kaikkia ohjeita topsitan sisältä saakka. Jos putsausväli venähtää, niin tuntuu jo ärsyttävältä ja pakko topsitella mahd. pian.Jaahas korvasta lähti jälleen tukokset, sen verran tavaraa oli että ei ollut näkyvyyttä tärykalvoille.
Minulla pistettiin kolmesti kortisonia ja sali oli tauolla monta kuukautta. Ei auttanut.Siihenhän se viittaaEli lepoa ja tulehduslääkekuuri samaanaikaan vai lääkärille?