Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:D ja viikon repeilyt heti maanantaiaamuun:D

Tästä aasinsiltana filosofiaan. Nyt 5,5v ja 1,5v tytöjen isänä oon saanu vahvistuksen malliin, jota soveltanu jo pitkään. Eli suuttuminen ei edesauta mitään, päinvastoin huonontaa asiaa. Vaimohan saa kilareita toki, mutta syynä XX kromosomi. Jos kyseiset kromosomit niin monta asiaa pitää vain hyväksyä. Esim tyhjästä suuttuminen, carpe diem ajattelu, loogisen päättelyn puuttuminen. Se vain on ja pitää hyväksyä mikäli heterosuhteen haluaa. Mutta XY kromosomisella suuttuminen ei auta mitään, vaan kaikkeen pitää suhtautua rauhallisesti. Lasten tyhmyydet pitää hoitaa matala-äänisellä keskustelulla. Toimii ja jopa oppivat. Vaikka taustalla häiritsee XX kromosomit. Töissä muiden töppäily pahenee ääntä korottamalla. Samalla matalalla äänellä pitää mennä. Sama tuo tuolin kanssa, oikea lähestyminen lienee ns kipeä kikkeli-malli. Tuon rehaamisen johdosta joutuu menee firman IT selittää, että vahingossa tippui läppäri ja näppis ja hiiri.

^ näyttää siltä, että firman IT ei oo oikea paikka, mihin mennä, jos tuon verran lämpiää työtuolin kanssa :D

Saattas olla parissa muussakin jutussa vähän korjattavaa.

On tämä maailma hulluksi mennyt kun dödötkin täytyy tilata amuricasta.

dodo.webp

En tiedä oliko tuolivideo totta, mutta symppaan todellakin. Olen tunnin verran taistellut automaattisen tietojenkäsittelyn kanssa kun en vain saa tiedostoja kopioitua sijainnista toiseen eikä synkronointi toimi. Tai saan minä kopioitua, mutta ei niitä siellä ole, paitsi kun yritän kopioida uudelleen, niin sitten kyllä on, lälläslää, mutta kohta taas koko kansiota ei ole olemassakaan. Yksi kerrallaan pystyn tallentamaan kopioita, ja sepä onkin nopsaa hommaa kun on kymmeniä dokumentteja. Kiroilin ääneen ja olemuksesta kai ilmeni äärimmäistä raivoa, koska koiraparka oli mennyt kylppäriin seisomaan. :(

Haluaisin mennä halaamaan tuolimiestä sen jälkeen kun oltaisiin yhdessä tuhottu tuolit ja tietokoneet ja pommitettu palvelimet.

Kokeilkaapa kesälomalla #ajankuluksi sellaista, että katsotte rouvan kanssa mastercheffiä ja aina kun joku käyttää jotakin näistä kolmesta sanasta; flavor, dish, ingredients
Niin Herr doktor ottaa siivun jallua.
Olisin jo sairaalassa tajuttomana. Ja yritän näin lomalla pysyä pois sieltä.

Lähdin ostamaan vaatteita. Hortoilin siellä kaupassa vaikka miten pitkään ja löysin yhden mieleisen t-paidan. Ihan surkeata touhua. Tuon touhun voisi aivan hyvin ulkoistaa. Ei ole vain mun juttu.

Back
Ylös Bottom