Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Syksyllä aletaan leikkiä opettajaa!
nruwt7-feature1176977504.webp

Nyt latas Hjallis hyvin.
"Hallitus on ideologisella retkellä. Te voitte (maahan)tuoda ihan kuinka paljon tahansa työvoimaa, mut ei se synnytä yhtään työtä, työpaikat luodaan pienissä ja keskisuurissa yrityksissä ja niitä tukemalla syntyy työtä". (vapaa suomennos ulkomuistista mitä sano)
Vastineena tuli Ohisalo ja "ilmasto". 🤦‍♂️

Oletko koskaan kuljettanut ketään daamia (böönää?🤔) serkkupojalta lainatun sähköpotkulaidan kyydillä kapakkareissulta jatkoille?

Tämmöinen ajatus heräsi väistämärttä, kun kävin koeajolla.

Olen liian vanha kommentoimaan sähköpotkulaudasta, tuollahan niitä ytimessä vilahtelee, nitroa pitää ottaa kun suhahtelevat liian nopiasti läheltä. Joskus ethelässä nuorena kun itse olen reissussa ollut, mopon päällä kahden naisolennon välissä oli hyvä kyyti. Daami, kimma voi sanoa naiselle, bööna ei, puhutaan nuin kun eivät ole paikalla.

No opettaminen on ihan kivaa niin kauan kun ei tarvi mitään kokeita/tenttejä tarkastaa. Se se on persiistä.

Oletko koskaan kuljettanut ketään daamia (böönää?🤔) serkkupojalta lainatun sähköpotkulaidan kyydillä kapakkareissulta jatkoille?

Tämmöinen ajatus heräsi väistämärttä, kun kävin koeajolla.

kumpaa siis koeajoit, maltsun NAISta vai serkun lautaa

ei jätetä, ketjussa, rakaisevia kysmsksiä avoimiksi

Back
Ylös Bottom